روز پرترافیک ورزش بانوان اصفهان با چاشنی شهرآورد

اصفهان | بانوان

میجیک/اصفهان نمایندگان اصفهان در تیم های فوتبال، هندبال، والیبال و والیبال نشسته بانوان امروز روز شلوغی را در لیگ کشور سپری می کنند که در مهمترین دیدار سپاهان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در حالی که امروز (جمعه 22 بهمن) رقابت های لیگ برتر والیبال دختران این کشور در مرحله گروهی به ایستگاه آخر رسید، تیم های سپاهان و ذوب آهن که حضور خود را به عنوان 2 تیم از 4 تیم پلی آف قطعی کرده اند به میزبانی سبزپوشان برگزار می شود و در کنار هم یکی دیگر از مسابقات ورزشی اصفهان را رقم خواهند زد.

تیم والیبال بانوان سپاهان از ساعت 11 امروز 22 بهمن ماه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مهمانی ذوب آهن در سالن ملت می رود.

دیدار قبلی دو تیم با برتری 3 بر صفر سپاهان به پایان رسید و در صورت پیروزی طلای پوشان مرحله پلی آف والیبال با شهرورد اصفهان مساوی می شود اما حالا سپاهان در مرحله حساسی به مصاف مهرسان و ذوب آهن با سایپا می رود. دور پلی آف

از سوی دیگر، تیم هندبال بانوان در چارچوب هفته یازدهم لیگ اوتاما، سپاهان امروز در سالن سجادی میزبان تیم سنندجی خواهد بود.

طلایی پوشان که در 10 بازی اخیر خود در لیگ 6 برد و 1 تساوی کسب کرده است با 13 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

سپاهان در 4 دیدار قبلی مقابل زاگرس جنوبی، نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و فولاد هرمزگان به پیروزی و تساوی دست یافت.

همچنین تیم والیبال نشسته بانوان در آخرین دیدار از دور رفت لیگ برتر، سپاهان و ذوب آهن از ساعت 11:30 در تبریز به مصاف فولاد هرمزگان و هیئت تبریز خواهند رفت.

در پایان روز ترافیک بالا در ورزش بانوان اصفهان و در هفته اول دور برگشت فوتبال زنان باشگاه های کشور پنج دیدار را در شهرهای مختلف دنبال می کنند که سپاهان به عنوان تنها نماینده فوتبال بانوان در اصفهان از ساعت 13 میهمان البرز خواهد بود.

سپاهان که در نیمه اول با یک گل البرز را شکست داده بود، برای بازی برگشت به کرج می آید و به دنبال تکرار نتیجه نیمه اول است تا نیمه دوم را طوفانی آغاز کند.

در دیگر دیدارهای هفته خاتون بام میزبان کانی کردستان است، پالایش گاز ایلام و پیکان یک بازی دیگر در هفته دهم برگزار می کنند، ملوان در خانه میزبان شهرداری سیرجان است، آوا تهران برای مصاف با فارس مرزی فارس راهی شیراز می شود. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا