روایتی تکان‌دهنده از دختران فوتبالیست نیشابور؛ “گفتند غذا را قطع و از خوابگاه بیرون‌مان کنند”

خواب | فوتبال

برخی از بازیکنان کیان نیشابور مدعی شدند در لیگ از سوی مدیرعامل این تیم تهدید به اخراج از خوابگاه و قطع غذا شده اند.

به گزارش میجیک، لیگ برتر فوتبال بانوان در 18 خرداد 1401 به پایان رسید و از آن زمان تاکنون دختران کیان نیشابور کل مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند. برخی از بازیکنان این تیم که نخواستند نامشان فاش شود، حقایق تکان دهنده ای از وضعیت لیگ را به میجیک گفتند.

این بازیکنان به میجیک گفتند که با امضای قرارداد، مدیریت باشگاه چند نفر از مسئولان شهری از جمله نماینده چنارانی را به تمرین تیم برد و از وضعیت خوب تیم صحبت کرد، اما از هفته پنجم و زمانی که قسط دوم قرارداد. بدلیل نتایج ضعیف بوده که باعث کاهش 5 درصدی مقدار می شود.

این در حالی است که همسر مدیرعامل باشگاه با عنوان مربیگری C فوتسال به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و قراردادی 400 میلیون تومانی امضا کرد اما بیشترین قرارداد بازیکن 60 و کمترین آن 10 میلیون تومان است. . البته برخی بازیکنان بومی نیز با قراردادهای سرخپوشان در این مسابقات شرکت می کنند.

بازیکنان با بیان اینکه طبق قرارداد حدود 30 درصد مبلغ اولیه دریافت کردند، گفت: مربی بازیکنان فوتسال آورده را فیکس می کند اما بازیکنان لیگ برتری روی سکو و روی نیمکت هستند حتی اگر 5 یا 5 نفر باشند. 6 بازیکن. بازیکنان یک طرفه تمام می شوند.” و به خانه هایشان فرستادند.»

“به هر حال تا قسط سوم بازی کردیم که گفت من پول ندارم. و قبل از آن به من گفت پولی که می خواهم بدهم مبلغ یک ماه پول پسرم است. حدود 18 سالمه. بازیکنان در اعتصاب رفتیم سوئیت ها می آید چند بازیکن را تهدید می کند قراردادت سه فصل است و اگر بازی نکنی دو فصل خانه ات می کنم بعد از تهدید 7 یا 8 بازیکن را جدا کردند اما 11 نفر در اعتصاب ماندند، به جای اینکه راضی و مطمئن باشند که تیم دوباره سقوط نخواهد کرد، با پنج بازیکن جوان قرارداد امضا کردند.

بازیکنان مدعی شدند که مدیرعامل باشگاه با کارخانه فولاد تماس گرفته و به بازیکنان گفته است که خوابگاه را ترک کنند و غذا را قطع کنند و ادامه داد: قبل از این اتفاق دو ماه غذای ما قطع شد، او خرید، ما می خوریم و او. برای ما غذا می آورد و خودمان غذای دیگری تهیه می کنیم.

او پس از پایان لیگ به بازیکنان تاریخ های متعددی برای پرداخت قرارداد داد اما در نهایت به آنها گفت که 9 درصد به دلیل مالیات و 20 درصد به دلیل نتایج ضعیف از قرارداد کسر می شود.

این بازیکن در پاسخ به این موضوع گفت: تعداد ما خیلی کم است و با وجود مصدومیت بازی می کنیم اما به دلیل هجومی که داریم تعداد چند بازیکن آنقدر کم است که خجالت می کشیم بالا ببریم، گفتیم قرارداد نیمکت نشینی. بازیکن.«قرارداد 120 میلیون تومان است اما قرارداد ما نصف این مبلغ هم نیست. گفتیم باشگاه ما را نمی خواهد، به ما پول دادند که برویم اما از خوابگاه بیرونمان کردند، حتی نگهبان ها هم نگران ما بودند و بچه های محل به خانه ما آمدند.

بحث قرارداد و کاهش درصد درخواست مدیرعامل باشگاه از مشکلات قدیمی فوتبال بانوان است که هنوز حل نشده است. پیش از این دیگر بازیکنان تیم مانند سرگل بوشهر این گونه مشکل را داشتند. به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان برای عدم پذیرش مطالبات بازیکنان و اجرای قوانین سخت گیرانه تری برای حقوق بازیکنان امضا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا