رضایی: این همه لیگ برای فوتسال زنان ردیف کرده‌اند که کجا برویم؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان به نحوه برگزاری سوپرلیگ اعتراض کرد و گفت: در این شرایط اقتصادی و نبود اسپانسر انجام سه دوره بازی بسیار سخت است.

به گزارش میجیک، لیگ برتر فوتسال بانوان سه هفته است که ادامه دارد و تیم مس رفسنجان که قهرمان لیگ برتر شده است، تاکنون یک برد و دو شکست کسب کرده است.

عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس در گفت وگو با میجیک، با اعتراض به نحوه برگزاری این دیدار در سه دوره اظهار کرد: پیش از این برای بالا بردن سطح رقابت ها درخواست داشتیم لیگ برتر با 10 تیم برگزار شود. ، اما تصمیم گرفتند سوپرلیگ و لیگ برتر را جداگانه برگزار کنند که به نظرم تصمیم درستی نیست. وقتی این همه لیگ را برای بانوان درست کرده ایم، قهرمانان لیگ برتر و سوپرلیگ کجا خواهند رفت؟

وی با بیان اینکه تیم های خوبی در سوپرلیگ حضور دارند، ادامه داد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد اما من از همان روز اول خیلی از مسابقات را تکذیب کردم چرا که در این شرایط اقتصادی انجام سه دور بازی بسیار سخت است. و عدم حمایت

رضایی افزود: روز قرعه کشی ناظران همه تیم ها آمدند و من هم در جلسه بودم چون سرپرست ما در آن زمان نبود. من تنها کسی بودم که اعتراض کردم و بقیه فقط نگاه کردند. با تمام احترامی که قائل هستم باید بگویم که سرپرستان تیم چندان اهل علم نیستند، اما مربیان تیم داناتر هستند و در مورد مسائل صحبت می کنند. من به آنها اعتراض کردم که بعداً دچار مشکل می شویم، اما گذشت.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه تعداد مسابقات زیاد است و به مرور زمان مشکلاتی به وجود می آید، تاکید کرد: 26 مسابقه زیاد و خسته کننده است اما گفت: با تعویق بازی ها و بازیکنان از تعداد مسابقات کاسته می شود. . سه ماه بیکار خواهد بود. او در این موضوع وضعیت باشگاه و اسپانسر را در نظر نمی گیرد. شنیده ام که قرار است مربی برای کاهش تعداد مسابقات نامه بنویسد اما من این نامه را امضا نمی کنم. با این تفاوت که همه سرمربی ها وارد شدند و من آخرین نفری بودم که این کار را انجام دادم.

رضایی به وضعیت تیم اشاره کرد و گفت: 90 درصد تیم ما تغییر کرده است. ما نمی خواهیم بازیکنان زیادی یا آنها بروند و بازیکنان جدید بگیرند. در واقع ما جوانگرایی و بومی گرایی را به نوعی انجام داده ایم. هدف ما قهرمانی است اما کار سختی داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا