رادیو «ورزش بانوان» به کجا رسید؟

رادیو جدید “ورزش بوانان” که سال گذشته و پس از اقبالی که در این مدت مخاطبان را به خود جلب کرد، به طور رسمی افتتاح شد، در اولین سالگرد تاسیس خود، اکنون وارد موج اف ام می شود.

«ورزش بانوان» اولین شبکه اختصاصی بانوان است که به نظر می رسد با گذشت یک سال از تاسیس رسمی آن هنوز زمان زیادی می گذرد و با حمایت مدیر صدا و سیما شاهد ساختار برنامه ای جدید در حوزه بانوان خواهد بود.

به گزارش میجیک، شبکه رادیویی ورزش بانوان در 4 تیر 1401 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و این آغاز اتفاق بزرگی برای ورزش بانوان بود. مریم رستمی نیز به عنوان اولین مدیر شبکه رادیویی صدای ورزش بانوان انتخاب شد.

به گزارش آذرمکان مدیر رادیو ورزش، بانوان ورزشکار کشورمان در سال 1398 دو برنامه ویژه و مستقل در رادیو ورزش دارند و در سال 1400 پوشش مسابقات بانوان کشور در المپیک در دستور کار قرار گرفت.

حالا علی بخشی زاده، نماینده صدای سازمان صدا و سیما در مراسم اولین سالگرد تاسیس رادیو ورزش بانوان از تلاش برای قرار دادن این رسانه در شبکه اف ام خبر داده است.

بخشی زاده همچنین اعلام کرد: شبکه ورزش بانوان بسیار موفق بوده است اما خود را در نقطه ایده آل نمی بینیم. چهار ساعت تولید داریم. ورزش بانوان کشور و این ظرفیت بزرگ تا چهار ساعت تولید چیست؟! این نشان می دهد که ما در شرایط ایده آل نیستیم. باید مدام برای شرایط ایده آل برنامه ریزی کنیم و از موانع خلاص شویم و در این راه گام برداریم.

خسته نباشی

وی همچنین خطاب به بانوان کشور گفت: به بانوانی که در عرصه رسانه تاثیرگذار هستند صمیمانه تبریک می گویم. اینجوری خسته نباشی امثال من باید در خدمت شما باشند. از خدا می خواهم که در این روز بزرگ به من قدرت و قدرت عطا فرماید تا به اراده بزرگوار شما که خیر است جامه عمل بپوشانم و سازمان را اعتلا دهم.

به جایی که رادیو است بروید

معاون صداوسیما در سخنان خود به شناسایی ظرفیت های حوزه بانوان اشاره و تاکید کرد: یکی از مواردی که فکر می کنم باید به طور خاص در مورد آن بحث کنیم. شناسایی ظرفیت رسانه ای زنان در سراسر کشور و حضور آنها در این شبکه. قول می دهم از تمام منابعم و حداقل یکی از این محصولات سالگرد استفاده کنم تا بسته به تواناییم زمان تولید خود را افزایش دهم. من این زمان را دو برابر می خواهم. به جامعه زنان کشور اعتبار بدهید.

وی گفت: درخواست این است که رادیو ورزش بانوان در یک شبکه اف ام راه اندازی شود. من تمام تلاشم را در این زمینه انجام خواهم داد تا نام شبکه به معنای واقعی آن باشد. امیدوارم سال آینده اینجا باشیم. بیایید رشد چند برابری این شبکه را ببینیم. تقریباً تمام نیازهای فدراسیون های ورزشی در قسمت بانوان را برطرف کرده ایم. باید ورزش همگانی، محله ای و روستایی را پوشش دهیم.

از ظرفیت مستندسازی استفاده کنید

علی بخشی زاده در پایان هشدار داد: خواهش من این است که از قالب مستند در قالب برنامه نویسی غافل نشوید. برنامه ها و مجلات ترکیبی تا حدودی ژورنالیستی هستند، اما برنامه های مستند را می توان سال ها پخش کرد. از همان افتخار زنان انقلاب اسلامی. او با حجاب کامل روی سکو رفت. این برای ایران اسلامی عزیز است که دشمن در آن ناامیدی و کفر را القا می کند. محترم است. ما باید از ظرفیت مستندات متناسب با جهاد تبیین بهره ببریم. انشالله در جشنواره مستند رادیویی پژواک، رسانه ها با تلاش آقای احمدی و خانم رستمی بیشترین جوایز را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا