رئیسی: عنادورزی کشورهای اروپایی مانع گسترش روابط با ایران است

رئیسی: دشمنی کشورهای اروپایی مانع توسعه روابط با ایران است

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران محدودیتی برای توسعه روابط مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل با کشورهای مختلف ندارد، خاطرنشان کرد: آرزوی جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای اروپایی است، مگر اینکه کشورهایی وجود داشته باشند که به دنبال تهاجم باشند. با ایران .

به گزارش سیاست و گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل با کشورهای مختلف حد و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در کارنامه اعتباری به ویژه حمایت همه جانبه است. و همدستی در جنایات رژیم صهیونیستی دیگر اعتبار و اعتباری در جهان ندارد و کشورهای اروپایی باید مستقل از منافع آمریکا به دنبال منافع و روابط خود باشند.

رئیس جمهور افزود: اراده جمهوری اسلامی ایران این است که روابط خود را با کشورهای اروپایی بر اساس احترام و منافع متقابل گسترش دهد، مگر اینکه کشور به دنبال دشمنی با ایران باشد.

«میشل مالهرب» سفیر بلژیک نیز با ابراز علاقه کشورش به گسترش روابط با ایران، ابراز امیدواری کرد تا با رفع این چالش ها، گسترش روابط فیمابین در زمینه های مختلف را تسهیل کند.

دکمه بازگشت به بالا