دیدار اسکی‌بازان اعزامی به المپیک جوانان با دبیر کل کمیته ملی المپیک

المپیک | کمیته ملی المپیک

اعضای تیم ملی اسکی جوانان پیش از اعزام به المپیک زمستانی جوانان با دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

به گزارش میجیک، اعضای تیم ملی اسکی جوانان ایران به همراه مسئولان و کادر فنی فدراسیون پیش از این با حضور در کمیته ملی المپیک به همراه مناف هاشمی دبیرکل به چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی جوانان اعزام شدند. کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی در المپیک با یکدیگر دیدار کردند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در این دیدار برای نماینده ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: انتظار مدال و نتایج بزرگی نداریم. در هر صورت ممکن است توانایی اسکی و شرایط امکانات و حتی شرایط طبیعی امروز این شرایط را برای اسکی فراهم نکند اما انتظار داریم در ابتدا نماینده شایسته ای برای کشور عزیزتان باشید و بهتر شوید. نتایج دوره قبل تا در آینده ای نزدیک نسل بعدی این رشته شاهد رشد و افزایش رتبه و حتی شانس مدال برای نماینده عزیزمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک بر اساس وظایف ذاتی خود حمایت همه جانبه ای از ورزش قهرمانی به ویژه هیئت های مهم دارد و با وجود افزایش بودجه کمیته در سال گذشته باز هم محدودیت هایی داریم اما بس. . ما با تمام توان از ورزشکاران، مربیان حمایت می کنیم و از مسئولان حمایت می کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشکر از مسئولان فدراسیون اسکی گفت: از رئیس فدراسیون قدردانی می کنم; چون شاهد بودم که فرستادن یک تیم خوب به بازی چقدر سخت بود. همچنین از کادر فنی که زحمت کشیدند و شما را برای حضور در این مسابقات کشیدند قدردانی می کنم و برای شما چهره های جوان، با انگیزه و قوی که تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اید تا به المپیک بعدی راه پیدا کنید آرزوی موفقیت دارم.

سپس سید نصرالله سجادی مشاور ارشد کمیته ملی المپیک با آرزوی موفقیت برای تیم ملی اسکی نوجوانان در ورزشگاه المپیک گفت: زمین المپیک برای هر رشته ای سخت است؛ در حالی که این رشته برای هر رشته ای سخت است. مخصوصاً برای اسکی بازان جوان ایران، اما شما با ایمان و تمام توان با رقبای خود روبرو می شوید و خوشحالم که چهره های جوانی مثل شما با شور و انگیزه به این هدف می روند.

در ادامه عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی گزارش کاملی از آمادگی تیم ملی 5 نفره اعزامی ایران به بازی ها و اردوی تدارکاتی اتریش که به همت همبستگی و همبستگی انجام شد را ارائه کرد. تامین تجهیزات اسکی، و برای حمایت کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد. کمیته ملی المپیک به حمایت از اسکی ادامه خواهد داد.

در زیر کادر فنی تیم های ملی بانوان و آقایان نیز به اطلاع رسانی و بیان دغدغه های خود پرداختند.دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه با تمام توان در ورزش اسکی حضور خواهند داشت و برای اعزام شدگان به المپیک زمستانی آرزوی موفقیت می کند.

تیم ملی اسکی جوانان ایران با پنج نماینده در رشته های آلپاین و اسکی صحرایی در چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی گنگ وون کره جنوبی شرکت می کند و صبح فردا راهی شرق آسیا می شود. این تیم به دلیل اینکه در اردوی آماده سازی بود زود به بازی رفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا