دومین کنگره ملی بانوان اثرگذار در خراسان جنوبی برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی کنگره ملی زنان تأثیرگذار خراسان جنوبی، فهمیه زنگویی رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی زنان تأثیرگذار خراسان جنوبی روز چهارشنبه با جمعی از خبرنگاران گفت و گو کرد. صبح: دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار خراسان جنوبی همراه با سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده ناحیه خراسان جنوبی ادامه می دهد: از جمله اهداف کنگره زنان تأثیرگذار تقویت جریان انقلابی زنان، معرفی زنان نخبه بدون سوگیری های مختلف، توسعه فرآیند شناسایی زنان و زمینه ارتباط نخبگان و فعالان جهت پوشش خلأهای موجود در جامعه زنان و ایجاد گفتمان صحیح در حوزه زنان و خانواده فراهم شود.

وی با بیان اینکه زنان محور اصلی ثبات، آرامش و امنیت روانی محسوب می شوند، گفت: در بسیاری از عرصه های اجتماعی حضور زنان نه تنها ضروری، بلکه یک ضرورت و استفاده از تفکر زنانه با ظرافت ها و نکات ممکن است. قطعا بسیاری از کمبودهای جامعه را برطرف می کند

زنگویی افزود: در میان زنان موفق و تاثیرگذار در عرصه های فرهنگی و هنری، آموزشی و تربیتی، گفتمان سازی و رسانه ای، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، پژوهش و فناوری، سیاست و حکمرانی و ورزش علاوه بر ایفای نقش می شود. – بازی کردن. موثر در ارتقای هویت و اصالت خانواده و سایر فعالیت های ارزشمند، موثر بوده و دست از تلاش برندارید، از شما تقاضا داریم در این کنگره شرکت کنید.

مدیرکل خدمات بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: علاقه مندان به شرکت در این کنگره می توانند با مراجعه به سایت http://www.banooiran.ir ثبت نام اولیه را انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا