دومین باخت هندبالیست‌های جوان برابر تیم ملی بلاروس

تیم ملی هندبال دختران ایران نیز در دومین دیدار دوستانه خود مقابل تیم ملی بلاروس شکست خورد.

به گزارش میجیک، دومین بازی دوستانه دختران فوتبال ایران با تیم ملی بلاروس عصر امروز با قضاوت آزیتا خوخلی و مژگان حسن زاده برگزار شد.

نیمه اول این دیدار دیدنی طوفانی بود و ملی پوشان ایران موفق شدند در همان دقایق ابتدایی 4 گل به ثمر برسانند. در ادامه با اینکه بلاروس توانست تفاضل گل را کاهش دهد، این نیمه با برتری 11 بر 13 ایران به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دختران جوان ایران به روند خوب نیمه اول ادامه دادند و تا دقیقه 27 نیمه دوم از حریف سرشناس خود پیش افتادند اما بلاروس در دقیقه 29 با پرتاب آزاد توانست بازی را به تساوی بکشاند. و یک گل بیشتر و نتیجه 24-25 خواهد بود.

اولین بازی دوستانه این دو تیم روز گذشته با بلاروس به پایان رسید.

نکته جالب این دیدار دو ضربه چیپ دیدنی فاطمه مرحیس در دقیقه 11 نیمه اول و دقیقه 18 نیمه دوم بود که تماشاگران حاضر در سالن را شگفت زده کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال دختران ایران پس از پایان بازی گفت: نسبت به بازی دیروز بهتر بازی کردیم و در حمله هم بهتر هستیم. با این حال در دور اول 4 نفره شدیم و ضدحمله کردیم که وقتی 5-6 امتیاز جلو افتادیم عقب افتادیم.

نسمین شفیعیان ادامه داد: تا آخرین پرتاب آزاد پیش رفتیم اما بلاروس از ما باتجربه تر است و از این تجربه استفاده کردیم.

وی افزود: در مجموع از اینکه نتوانستیم بازی را ببریم ناراحت بودم اما این دو بازی دوستانه باعث شد نقاط ضعف و قوت تیممان را کشف کنیم و در بازی دوم بهتر بودیم. در کل این یک آزمون جدی برای تیم است و خوشحالم.

تیم ملی هندبال دختران بلاروس که برای انجام دو بازی دوستانه به کشورمان سفر کرده است، صبح فردا ایران را به مقصد بلاروس ترک می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا