دلیل لغو مزایده دوم سرخابی‌ها اعلام شد

مرحله دوم واگذاری سهام باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال به دلیل عدم تکمیل مراحل درخواست و اخذ ضمانت نامه از متقاضیان، همانند فاز اول لغو شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از میجیک، پس از رد پیشنهاد 51 درصدی سهام پرسپولیس و باشگاه استقلال. در 12 ژانویهمرحله دوم تحویل دو باشگاه در 26 ژانویه همچنین به دلیل عدم تکمیل مراحل اخذ وثیقه از متقاضی انجام مزایده لغو شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده در دو مرحله واگذاری سهم پرسپولیس و استقلال، متقاضی درخواست ارائه کرده است، اما هر دو بار متقاضی در آخرین مرحله اعلام کرده است که باید برخی مفاد این واگذاری را با جزئیات بیشتری بررسی کنند.

بر اساس مقررات بورس، متقاضیان باید درخواست خرید سهام را به شرکت بورس ارائه کنند. همچنین بر اساس آیین نامه مقرر در «دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب مراجعین راهبردی (راهبردی) و تأیید و نظارت بر صلاحیت های مدیریتی در نقل و انتقالات» نیز باید درخواست بررسی صلاحیت های خاص و مدارک مربوط را به این اداره کل ارائه کنند. حمایت از سازمان های خصوصی.

زمان فاز بعدی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نشده است.

بنابراین گزارش، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد در سال جاری حداقل 50 درصد سهام به اضافه یک سهم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به فروش برساند. در این صورت مشکلاتی که AFC برای مالکیت مشترک معرفی کرده است به طور کامل حل خواهد شد. بنابراین تفکیک مالکیت این باشگاه ها در دولت لغو شد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سازمان خصوصی شده در نظر دارد 5 میلیون و 362 میلیون و 656 هزار و 650 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهام عمومی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را عمدتاً نقدی و با شرایط به فروش برساند. فروش از طریق بازار پایه فرابورس ایران.

در خصوص باشگاه استقلال، طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، سازمان خصوصی شده در نظر دارد 5 میلیون و 503 میلیون و 486 هزار و 500 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهام عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به فروش برساند. نقدی و مشروط. فروش از طریق بازار پایه بورس خارج از بورس ایران.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا