دست‌های پنهان غرب در مسأله زن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، زینب نجیب پژوهشگر حوزه خانواده و جامعه در یادداشتی به معضل حجاب و دستان پنهان غرب در مسائل زنان پرداخت که مشروح آن به شرح زیر است:

اعتقاد به سیاست های ضد بشری غرب و دست پنهان صهیونیسم، پرده اصلی پشت ظاهر مبتذل این زن است که در سخنان رهبر انقلاب به وضوح به آن اشاره شده و بارها بر آن تاکید شده است.

وی گفتمان غرب در مورد زنان را گفتمان سیاسی کاملا حساب شده می داند و سیاست های استراتژیک و اساسی غرب را مبتنی بر ارائه و جنسیت زن معرفی می کند.

او اعتراف می کند که این فرهنگ غربی-اروپایی با آن سازگار است [تضعیف زن] تقریباً به طور قطع توطئه صهیونیست هاست که می خواهند جامعه بشری را مختل کنند و بر هم بزنند.

در این پروتکل موارد متعددی ذکر شده است، به عنوان مثال ما خود را به دو مورد محدود می کنیم، در این سند به شرح زیر است:

ما اهمیت خانواده و نقش آموزش را تضعیف می کنیم و اجازه نمی دهیم کسی وجود خود را ابراز کند. زیرا توده مردم باید تنها توسط ما اداره شود… آنها باید به شنیدن سخنان ما عادت کنند و از ما اطاعت کنند.

غیریهودیان بدون محدودیت و بدون اخلاق توسط عوامل ما از همان اوایل جوانی متولد می شوند. عوامل ما عبارتند از: معلمان خانه، خدمتکاران، منشی ها و زنانی که از کودکان در خانه افراد ثروتمند نگهداری می کنند. با کمک زنان صهیونیست، غیر یهودیان در عشرت ما رمزها و مکان های تفریحی را به سمت فساد اخلاقی سوق می دهیم و آنها را از مسیر پاکی و برائت منحرف می کنیم.

از دیدگاه کسانی که مدعی هستند این مشکل در پروتکل متفکران صهیونیست وجود دارد، می توان این موضوع را نادرست دانست; و حتی اگر سند واقعی نباشد; اگر نگاه کنیم می بینیم که این تصور غلط و درک نادرست از کرامت زن در جامعه غربی بیش از 100 سال و 150 سال سابقه ندارد و از آنجا به جوامع دیگر از جمله جامعه اسلامی سرایت کرده است.

در صورتی که قبلا و برای خانم ها تا الان اینطور نبوده است آزار و اذیت رعایت نشده است. آن روز نجیب‌تر، خجالتی‌تر و منطبق‌تر با فطرت زن و مرد به نظر می‌رسد، معلوم می‌شود که این اقدام سیاسی صهیونیست‌ها یا نهادهای استعماری است که باید بررسی شود.

بزرگترین ضربه و بزرگترین توهین و قتلی که به زن وارد می شود این است که زنان موجوداتی برای استثمار مردان معرفی می شوند. بنابراین در این فرهنگ و بر اساس این عدم تعادل، زن باید جذابیت جنسی خود را برای دیده شدن بیشتر و شخصیت بهتر ارائه دهد و مخالفت با این نوع رفتار با جنس مؤنث با جنجال و جنجال مواجه می شود. آژانس های تبلیغاتی غالب جهان

شاید فلسفه مطرح می کنند و دلیل این بحث صرفا نفی نمادهای دینی است زیرا خود را سکولار می دانند و معرفی نمادهای دینی را قبول ندارند. اما بحث دین و غیر دین نیست. در واقع، این چیزها نه ربطی به دین دارد، نه ربطی به مسیحیت و یهودیت. مربوط به حکمت جدیدی است که از حدود صد و پنجاه سال پیش در جهان رواج داشته است.

بر این اساس، مثلاً اگر حجاب انگیزه شرعی هم نباشد، با آن مخالفت می کنند. زیرا آن را خلاف سیاست کلان می دانند. سرمایه داران غربی و صهیونیست ها بازیگران اصلی پشت سر همه دولت های استکباری هستند.

دنیا مغرور و پر از حماقت است که فکر می‌کند زن ارزشمند است و اعتبار آن‌ها این است که خود را در نظر مردان بسازند تا چشمان زشت‌ها به نظر و احساس و تحسین برسند. این احساس ناشی از همان خشونت جنسی و خواسته های خشونت آمیز جنسی است که مردان از زنان می کنند.

امروزه با وجود تبلیغات دروغین تمدن غرب مبنی بر اعطای نقش اصلی به زنان، زنان همچنان در همه جا از ستم تاریخی رنج می برند. در فرهنگ فاسد غرب فضایی برای شکوفایی استعدادها به زنان داده نمی‌شود، بلکه می‌خواهند از ویژگی‌های ظاهری زنان و جذابیت‌هایی که این جنسیت از نظر فیزیکی دارد سوء استفاده کنند.

دنیای فاسد غرب می خواهد شخصیت زن را به شکلی نادرست و تحریف شده که مربوط به حقارت جنسیت زن است در ذهن دنیا تحمیل کند و برای اینکه زنان شخصیت خود را نشان دهند باید توجه مردان را به خود جلب کنند. آیا این شخصیت برای یک زن است؟! مجبور شد حجاب و عفافش را کنار بگذارد، آن را به رخ بکشد تا مردها او را دوست داشته باشند. آیا این تعظیم در برابر زنان است یا تحقیر زنان؟ این غرب مست دیوانه در هیچ کجا یافت نمی شود، متاثر دسته ای صهیونیست ها این جشن را جشن زنان می دانند. برخی افراد آن را باور می کنند.

افتخاری است به صورت عیب یا نقص در قالب عزت که با صحنه سازی صهیونیستی محقق شده است.

دکمه بازگشت به بالا