دختر تاریخ‌ساز، تنها نماینده تنیس ایران در بازیهای آسیایی

ستاد عالی بازی های تنیس نیز همین سهمیه را برای بانوان تصویب کرد و دختر تاریخ ساز تنیس ایران به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شود.

داود عزیزی در گفت وگو با میجیک، درباره سهمیه تنیس در بازی های آسیایی هانگجو گفت: سهمیه تنیس برای بانوان یکسان است. امیدواریم در قسمت آقایان سهمیه افزایش یابد و تنیس به این سهمیه نیاز دارد. چون اتفاقات خوبی در تهران فیوچر می افتد. پسران ما برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی دونفره راه یافتند و بازیکنان ما به صورت انفرادی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. کادرفنی بازی های عالی به این نتیجه رسید که این بازی کیفی است اما فرصتی برای بازی با بزرگان تنیس آسیاست. معتقدم ستاد عالی بازی می تواند در زمین تنیس تجدید نظر کند زیرا این مبلغ تاثیری در پس انداز ارزی ایران نخواهد داشت.

عزیزی در پاسخ به این سوال که مشکات الزهرا صافی (تاریخ ساز ایرانی تنیس) قرار است در چه رویدادهایی تا بازی های آسیایی شرکت کند تا آمادگی بیشتری داشته باشیم؟ وی گفت: در مسابقات ترکیه شرکت کرد. آماده سازی طبق برنامه مسابقات فدراسیون جهانی انجام می شود. مربی با آنها هماهنگ می کند تا روند آماده سازی خوب پیش برود. حدود دو هفته دیگر برای انجام آزمایشات پزشکی راهی فدراسیون پزشکی ورزشی می شود.

رئیس فدراسیون تنیس درباره وضعیت تیم ملی مردان برای حضور در جام دیویس و نتیجه مطلوب فدراسیون بیان کرد: ملی پوشان به سریلانکا می روند و ستکیچ مربی تنیس از آلمان به آنها ملحق می شود. حدود شش، هفت روز قبل از شروع جام دیویس، او در سریلانکا اردو زد. با رئیس کمیته ملی المپیک سریلانکا صحبت کرده ام و هماهنگی های لازم برای برپایی این اردو انجام شده است.

وی ادامه داد: ابتدا انتظار داریم در گروه سوم باقی بمانیم. البته باید امکانات و شرایط تیم ایران را با تیم حریف مقایسه کنیم. کشورهای دیگر نیز آماده شده اند. من هم سعی می کنم شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنم. ما هم امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد اما همه چیز در روز مسابقه مشخص می شود.

عزیزی در پاسخ به این سوال که مهمترین دستاورد سفر به انگلیس چه بوده است؟ وی تصریح کرد: دیدار خوبی با رئیس فدراسیون جهانی داشتیم. با رئیس فدراسیون ترکیه جلسه ای داشتیم و قرار شد اردوی مشترکی برگزار شود. اردوی مشترک تیم ملی بانوان ترکیه با تیم ملی بانوان کشورمان در کیش به مدت یک هفته تا 10 روز در آنلاین برگزار می شود. ما روابط خوبی با عربستان داریم. جلسه ای با کمیته مسابقات فدراسیون جهانی داشتیم و قرار شد در مهرماه یک مسابقه دو هفته ای در تهران برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا