حمایت نخبگان حوزه علمیه خواهران از قانون اعاده اموال نامشروع – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جمعی از اساتید و نخبگان حوزه علمیه خواهران نخبه بیانیه ای در حمایت از اجرای قانون “استرداد غیرقانونی اموال” توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران صادر کردند. متن این ادعا به شرح زیر است:

“به نام خدا

در تسلیت روز شهید حضرت زهرا مرضیه (علیهاالسلام) ، بر اساس فرمایش عالی قرآن کریم و فرمایش همه نور و حکمت حق تعالی که صحبت می کند ؛

“God Yamrkm Tvdva rent in Ilha Vaza Wong Thkmva Baldl حکمت خدا Naama Yzkm God Mya Kan Bsyra” (زنان / 58)

(خداوند به تو دستور داده كه به آن توكل كني! و هنگامي كه ميان مردم قضاوت مي كني ، با عدالت قضاوت كن! خدا تو را به نيكي توصيه مي كند!

و همچنین سبک و روش فرمانده علی را که در مورد بازگرداندن اموال خزانه به صاحب اصلی خود وفادار بود ، دنبال کنید ، که گفت:

“الله له ودث تزوج بالاتر از زنان و فریمهای Lrddth در مالکیت علامه زاق در برابر سخاوت مجلس عدالت جهانی و من فالجور در برابر زایق” (خطبه 15 نهج البلاغه)

(به خدا سوگند ، اگر آن را پیدا کنم ، به اسلام باز خواهم گشت ، گرچه زن جهیزیه یا با دیگران معامله کرده است. به دلیل وسایل باز شده با یک نمایشگاه ، هرکسی که در هنگام دردسر عدالت کند او را ایجاد می کند مظلوم واقع شده است. بله)

همچنین ، پیروی و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (دام ظله) برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و بکارگیری اصول ناب اسلامی برای گسترش عدالت در جامعه مسلمان و طبق تصمیم انقلابی رئیس دادگستری آقای یک قانون کاملتر و سریعتر در مورد “استرداد مال غیرقانونی” و تدوین دستورالعملهای اجرای قانون ، در این بخش شاکی را ملزم به اجرای این قانون و تحقیق در مورد دارایی ، امکان انتقال مال غیرقانونی به همسران ، خواهر و برادرها ، شرکتها و مقامات مربوطه باید شواهد و شواهد مربوطه را اجرا کرده و چنین راههای فرار را کامل و مسدود کنند. ما ، اساتید بسیج زنان و خواهران حوزه علمیه خواهران ، حمایت خود را از اجرای این قانون اسلامی و انقلابی اعلام می کنیم. ما از مدیران دولتی دلخواه ، خواستار همکاری و همکاری در اجرای این قانون هستیم.

و از الله التوفیق

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خواهران

دکمه بازگشت به بالا