حضور چشمگیر بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه صنعت پخش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیمه | صنعت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، شرکت بیمه تجارتنو به عنوان تنها غرفه بیمه مستقل، در پنجمین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پخش که از 29 تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی صدا و سیما برگزار شد، فعالیت چشمگیری داشت. کنفرانس بین المللی کیش و نمایشگاه ها

در این نمایشگاه که توسط شرکت های بزرگی چون ماموت، بهمن دیزل، قاسم ایران، بانک صادرات، طباط، بانک ملت و … با هدف معرفی جدیدترین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش به صورت فعال برگزار می شود. در کشور بهترین فرصت برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خود است و بیمه شرکت ها و سازمان های بزرگ هم اکنون در نمایشگاه است.
آسورانسی تجارتنو نیز با حضور چند تن از مدیران ارشد و نمایندگان فعال این شرکت در زمینه مسئولیت، آتش نشانی و کالا برای بهره برداری و تقویت شبکه فروش بیشتر، حضوری چشمگیر و تاثیرگذار دارد.
شرکت بیمه تجارتنو با هدف تداوم برندسازی، پشتیبانی بیشتر و مستمر از شبکه فروش و معرفی خدمات مهم به مشتریان بالقوه و بالفعل، حضور در این نمایشگاه ویژه را در دستور کار دارد.
در این نمایشگاه غرفه بیمه تجارتنو میزبان چند شرکت بزرگ بیمه، مدیران بانک تجارت در حوزه بانکداری تجاری، کارگزاران و تنی چند از مدیران ارشد تشکل های صنعتی حاضر در نمایشگاه بود.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن نظری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا