حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل و کارآمد سبک زندگی اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن بهرام نیا ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آذر در افتتاحیه کنگره استانی زنان تأثیرگذار. تحلیل و بررسی بیش از 70 درصد از همسران جانبازان در کشتی هستند آمفی تئاتر تئاتر شهدای ایلام با بیان اینکه ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) سحر خجسته ای برای زندگی طیبه برای بانوان جهان است، گفت: بانوان بزرگ این دو عالم الگو هستند. بی تفاوتی برای زنان است.

وی با اشاره به رسالت و نقش پرآوازه زن گفت: از دامان مادر عفیفه ایران است که شهیدان والا مقامی چون شهید سلیمانی در سینه ای پاک به خاک سپرده شدند. خودسازی بده و بستان ام القرایی جهان اسلام در دامان پاک شیر مادری نقش می بندد و رشد می کند که نه تنها ایران و منطقه، بلکه جهان نیز تحت تأثیر اندیشه و جهاد و اندیشه است. طعم و مزه این مرد بزرگ قرار گرفت.

بهرام نیا افزود: نقش زنان ما نقش تعیین کننده ای است تا سعادت دنیا و آخرت همه بشریت را در پی داشته باشد. زنان از ایران زمین با استقرار از سیره حضرت زهرا (س) در جهت اعتلا دین مبین اسلام نقش دارد انجام شد و انجام خواهد داد

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: نقش بانوان در این سرزمین بسیار زیاد است. و چرا بعد از انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست، اکنون زنان ما نقش مهم و طاقت فرسایی در تربیت و تربیت کودکان و پرورش دانشمندان هسته ای و همه علوم دارند که به رفاه جامعه می انجامد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: امروزه علمای جهان اسلام، امام راحل، جانشین امام صالح، اخلاق و دانشمندی که در همه علوم شهره است، از نقش زنان برخاسته است که پرورش یافته اند. پاکی سینه مادر

او بیان کرد: به این دلیل زنان باید به نقش مهمی که شادی آفرین است افتخار کنند و اکنون زنان ما در همه زمینه ها و عرصه ها نقش دارند سازنده نقش در جامعه، نقش زنان فعال استان ایلام در دفاع مقدس فراموش نشدنی است و با وجود 250 بمباران رژیم بعثی ها اما نه تنها خاک را ترک نکردند، بلکه با حمایت خود نقش مهمی در پیروزی جنگ انجام شده تا استان ایلام داشتند. مانند نگین حماسه و پایداری در غرب کشور بدرخشد تا همه مادران و بانوان ایلامی ها درود می فرستیم.

بهرام نیا تصریح کرد: امروز در سراسر کشور به همت دولت مقتدر مردمی ایران و معاونت امور زنان، برای تحکیم و تحکیم بنیان خانواده و حمایت از حقوق اجتماعی همه خانواده ها و زنان، اهتمام به تامین اعم از معنوی و مالی است. . فیزیکی تا بتوانیم گام هایی بردارم که با رسالت زنان همخوانی داشته باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: سعادت و بدبختی جامعه به زنان جامعه بستگی دارد و نحوه تربیت مادر در خانواده نیز موثر است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم سه کتاب مرتبط با حوزه بانوان افتتاح و بیش از 70 درصد از همسران جانبازان تجلیل شد. کار کردن رسیدن

دکمه بازگشت به بالا