حجاب، انرژی هسته‌ای فرهنگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، معصومه فاطمی پژوهشگر مطالعات زنان در یادداشتی درباره عفاف و حجاب اظهار داشت: 20 سال است که کشور درگیر مذاکرات هسته ای است تا به آژانس ثابت کند انرژی هسته ای ایران است. صلح آمیز است آمیز اما در رسانه ها و اقدامات رسمی آن را نپذیرفت، هرچند به خوبی می دانست که ایران به مبانی قانونی ممنوعیت بمب هسته ای اعتقاد دارد.

از سوی دیگر رژیم در این 20 سال تلاش کرد برای افکار عمومی فرهنگ سازی کند که انرژی هسته ای صلح است. آمیزاین حق مسلم هر ایرانی و به نفع بشریت است و برای تحقق این موضوع با موفقیت محقق شده است.

نمایشگاهی که در آن رهبران انقلاب ظاهراً دستاوردهای واقعی از توسعه هسته ای ایران به دست آورده اند. انرژی موثر برای تولید برق، نمک زدایی آب، تولید دارو، درمان بیماری و غیره.

حجاب از اول انقلاب مایه درگیری دشمن و ما بوده است. که نمی توانیم در رشد 40 ساله زنان ایرانی، رشد شاخص های کمی و کیفی پیشرفت زنان ایرانی در مقایسه با وضعیت مشابه زنان در کشورهای دیگر، در نتیجه حیا و عفت دستاوردهای واقعی داشته باشیم. تمرین مردان و زنان ایرانی. از آنجایی که هیچ بی گناهی در هیچ لباسی وجود ندارد، تمرکز بر پیشرفت رو به پایین است. تلفیق رابطه حجاب و عفاف با پیشرفت می تواند امید و اقبال را در جامعه ایرانی افزایش دهد.

اکنون تضاد و استکبار تمدن و فرهنگ ایران در بحث حجاب دیده می شود. چه زمانی به گفته رهبران، حجاب مشکل اصلی نیست: «همبا رک و پوست کنده گفتم برنامه ریزی [اغتشاشات ۱۴۰۱] کار آمریکا کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و پیروان آن است. نشسته اند و برنامه ریزی می کنند. آملا و مزدوران و مزدورها، عده ای از ایرانیان خائن که در خارج از کشور هستند، به آنها کمک می کنند… بنابراین، جنگ بر سر مشکل حجاب و بدحجابی نیست. … این مشکلی نیست. مناظره در مبانی استقلال و ایستادگی و تقویت و اقتدار ایران اسلامی. بحث در این باره (11 آنلاین 1401) بیانات در جشن دانش آموختگی شرکت کنندگان از دانشگاه افسران نیروهای مسلح.

در مورد انرژی هسته ای هم همینطور است، انرژی هسته ای مثل دیواری است که هر وقت ایران اهمیتش را از دست می دهد و به دیوار شتاب می دهد، دست مخالف به دیوار پشت آن نزدیک می شود، مثل نقض سمت راست موشک، یعنی. بارها مورد اعتراض غربی ها قرار گرفت. آنها دروغ می گویند؛ این هم مشکلی نیست. شاید بسیاری از مردم یا همه آنها بدانند که ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم. [آنها] آنها حتی با تسلیحات متعارف ما مخالفند، آنها علیه تأسیسات دفاعی ما هستند. آنها می خواهند عناصر قدرت را از ایران بگیرند. با این حال، نیاز اصلی کشور برای ثروتمند شدن مشکل مسلمانان است.

رها كردن انرژي هسته‌اي مانند جنجال اجتماعي براي حجاب، راهبرد دشمن نيست، بلكه ابزاري براي تحقير انقلاب اسلامي و مولفه قدرت انقلاب اسلامي است. جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد.

در این سالها، ضعف و قوت دولت در مقابل حقوقی مانند حجاب یا انرژی هسته ای، توجه و عدم توجه به توان داخلی برای حل این مشکلات و همچنین توجه یا عدم توجه به ارزش هاست. و شعارهای انقلاب اسلامی باعث رشد یا عدم رشد حجاب یا انرژی شده است.

در مورد حجاب، تا زمانی که دل دارندگان آن می لرزد، نمی توانند مردم را جمع کنند و قدرت درونی خود را برای غلبه بر ضد ارزش ها فعال کنند، بلکه قیام می کنند و به مقابله با رسانه ها می پردازند. بخشی از افکار عمومی را شکست داد.[دشمن] آنها خود را مستحق می دانند که در امور دیگر مردم و ملت های دیگر دخالت کنند، چیزی که برایشان ارزش قائل هستند این است که همه در جهان تسلیم، بپذیرند و سر تعظیم فرود آورند. به او این حق را می دهد که در کارش دخالت کند.

به نظر می‌رسد کارفرما حجاب زنان ایرانی را برمی‌دارد و انرژی هسته‌ای هم همین‌طور است و برخی از مسئولان و مردم در صورت بازگشت به ارزش‌های هسته‌ای و حجاب در حفره‌ی استکبار رسانه‌ای در موضوع هسته‌ای و حجاب گرفتار شده‌اند. انقلاب خمینی، خدای متعال قاطعانه وعده داد، کهن تنسروا الله یانسرک، اما خدای متعال به ما کمک می کند که این چنین باشد، خدا به صراحت و قاطعیت وعده می دهد که شما مورد حمایت دین او هستید، به خواست خدا عمل کنید و حمایت کنید، از شما حمایت کنید، باید این قول را باور کنید، بیایید کار درست را انجام دهیم (92.6. 6 بیانیه در جلسه با هیئت دولت)، اما معمولا برای رسیدن به اهداف خود باید پول پرداخت کنید.

در دوران معاصر، کسانی هستند که فکر می کنند باید بدون خرج کردن به هدف رسید، بنابراین هنگام پرداخت پول متوقف می شوند، آن را دنبال نمی کنند، (91.5.3).

بدیهی است با آگاهی از زحمات رسانه های دشمن در این سال ها و به ویژه چند ماه اخیر در بحث حجاب و نیز روشن بودن آرمان های دینی و انقلابی، باید جهت گیری مناسب حقوقی و فرهنگی داشت. با اسلام محمدی و انقلاب خمینی، عقب نشینی نکردن از حجاب در لفافه قانون و توصیف رسانه ای باعث می شود که دشمن گام بعدی بعد از حجاب را بردارد.

دکمه بازگشت به بالا