جشن بزرگ ایران بانو برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، جشن بزرگ بانوی بی از ایران این مال من است ولادت حضرت زهرا (س)س) به همت گروه دانشجویی «مثل هانیه» برگزار شد.

در این جشن بزرگ با حضور هزاران نفر از بانوان تهرانی، کرج، قدس، پردیس، شهرری و… با هدف ارائه الگوهای مهم و غرورآفرین برای دختران جوان و نوجوان و همچنین بانوان ایرانی، سیزده نفر از بانوان را تشکیل دادند. این کشور با عنوان ایران بانو معرفی و مفتخر شد.

در میان این سیزده نفر، سه زن ایرانی از طبقه متوسط، داستان شگفت انگیزی را روایت می کنند که دلیل انتخاب آنهاست.

این حادثه مربوط به بهمن 37 سال پیش، داستان دختران دبیرستانی سرافراز، شجاع و قهرمان ایرانی است. زینبیه یک شهر مرکزی است.

دختران مجاهد و عفیفی که دبیرستانشان بیشترین سهم را در دفاع مقدس داشتند و این باعث عصبانیت دشمن شد. بعثی ها و دبیرستان بمباران شد زینبیه او را به خاک و خون و به تلفن زینبیه، تغییر کرد. داستان دخترانی که در نوجوانی جهان را حماسه کردند. داستان شهلا؛ دانش زبان آموز دبیرستان زینبیهوقتی دوستانش به رزمندگان خون اهدا کردند، هلال احمر به دلیل کم وزنی از او خون نگرفت و اشک هایش سرازیر شد تا اینکه در دهه فجر سال 65 برای سیراب کردن کودک خردسالی خون می ریخت. جوانه نظام اسلامی

در این جشن باشکوه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی با حضور به عنوان سخنران، کتاب جدید با عنوان «ناگفته» در حضور سرکار خانم دکتر تقدیم شد. قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس

بانوان تهرانی نیز با تجلیل از 50 خانواده شهید شهدای دفاع مقدس، تفحص، امر به معروف و نهی از منکر، سلامت، مدافعان حرم، امنیت، آتش نشانان و… روز مادر و روز زن را به مادران و همسران این عزیزان تبریک می گویند.

دکمه بازگشت به بالا