جشن «ایران بانو» هفتم دی ماه برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

توکلی مسئول گروه مردمی و دانش آموزی «ماسال حنیه» در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: بانوی ایران همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و احترام به مقام مادری 18 دی ماه برگزار می شود. سال در سالن کنفرانس وزارت کشور.

وی افزود: در این جشن از بانوان سرافراز چهل ساله ایرانی تجلیل می شود. و بانوان سرافراز ایرانی به عنوان «بانوی ایران» معرفی و تجلیل خواهند شد.

توکلی ادامه داد: پنجاه خانواده از شهدای دفاع مقدس میهمانان ویژه این برنامه هستند.

توکلی درباره گروه «کایا هانیه» توضیح می دهد: این گروه پرطرفدار دانشجویی حدود دو سال است که در حوزه حجاب و عفاف فعالیت دارد. این دغدغه او در عرصه انقلاب اسلامی است.

توکلی در خصوص نامگذاری مجموعه توضیح داد: با توجه به اینکه هانیه را اولین شهید کربلا دانستیم و هدف اصلی قیام امام حسین(ع) تشویق به معروف و جلوگیری از منکر است، لذا وارد عرصه امر به معروف و نهی از منکر شدیم. عنوان “مثل هانیه” است. .

توکلی افزود: یکی از مهم ترین فعالیت های این گروه طرح ایستگاه عشاقی است که ساعت 1400 در مناسبت حجاب و هفته مبارک در مترو انجام شد.

وی بیان کرد: افرادی که در این دو سال در فعالیت های فرهنگی ما حضور داشتند و رویکرد و نگاهشان نسبت به گذشته تغییر کرده است، اکنون مانند هانیه در هسته مرکزی قرار دارند و در جشن بانو ایران معرفی می شوند.

وی با توجه به قهرمان سازی جدید و الگوبرداری غلط از زنان ایرانی و اسلامی در فضای مجازی و واقعی گفت: می خواهیم در جشن بانوی ایرانی از زنان موفق و سرافراز ایران اسلامی در چهل سال گذشته تجلیل کنیم.

دکمه بازگشت به بالا