تیراندازان عازم جام جهانی می‌شوند/ رستمیان و سبقت‌الهی در راه هند

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: کارهای لازم برای اعزام هند به جام جهانی انجام شده و احتمال راهیابی 90 درصد تیراندازان به مسابقات وجود دارد.

کبری غیاشی در گفت وگو با میجیک، درباره اعزام تیم ملی تیراندازی به جام جهانی هند گفت: احتمال اعزام تیم به این مسابقات 90 درصد است و کارهای لازم انجام شده است. آن 10 درصد مربوط به کارهای اداری و هزینه های بالاست. ما این ماموریت را پذیرفته ایم و رئیس فدراسیون هم پیگیر است.

وی در ادامه درباره تعداد نفرات اعزامی به جام جهانی هند گفت: تا جایی که من در مورد بانوان اطلاع دارم 5 نفر اعزام خواهند شد. 2 تیرانداز تپانچه و 3 تیرانداز تفنگ. البته اگر می خواهید دقیقتر بدانید باید از مدیر سازمان تیم ملی بپرسید. خانم طالبی و آقای نصر نیز به عنوان مربی تحویل با این تیرانداز فعالیت می کنند.

غیاشی درباره مسابقات زمستانی و اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: پس از مسابقات هند تیراندازان استراحت می کنند و پس از آن اردو بر اساس رده بندی برگزار می شود. کمپ تدارکات خارجی در برنامه های ما است اما در حال حاضر وضعیت دلار و یورو خوب نیست. مشکل پول است، نه اینکه بخواهیم آن را بفرستیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: جدا از بحث مالی برای اعزام، هزینه تمرینات مانند فشنگ و گلوله و هزینه تمرین بسیار زیاد، سخت و قیمت آن چند برابر شده است. به نظر من مربی و کمیته فنی آنها را به اردو می فرستند اما نیاز به پول دارند.

وی در خصوص حمایت کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان گفت: وی به جام جهانی هند اعزام می شود. رستمیان و سبقت الهی با گزینه مربیان تپانچه به هند اعزام می شوند. باید ببینیم برای ماموریت سال آینده چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا