تمدن توحش و جاهلی، هویت انسانی و مقدس زنان را از آن ها گرفته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قدس

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام منصور امامی یکشنبه شب در ویژه برنامه بوسه بر دستان مادر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان که در سالن شهید سلیمانی ارومیه برگزار شد، گفت: ظلم و ستم علیه زنان و کسانی که دیده نمی شوند.» گرفتن این حقوق و حقوق در عربستان در دوره جاهلیت منحصر به فرد نیست، اما در شرق و غرب، اروپا و… نقض حقوق زنان و تفکر غربی وجود داشته و دارد. قابل مشاهده است. در زنان به عنوان یک کالای مستعمل و مانند گذشته. و مکتب اسلام که زن را شخصیتی مقدس و بزرگوار می داند.

با تاکید بر اینکه زنان جادویی مانند حضرت زهرا(س) تاریخ را متحول کردند، گفت: نگاه کالایی به زن همیشه انسان در تاریکی است. اسلام زن را کانون خانواده معرفی کرد و در واقع زندگی واقعی مرد در گرو زن است، اکنون غرب و نظام سرمایه داری زن را ابزاری برای کسب درآمد می دانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تمدن وحشیانه و احمقانه هویت انسانی زن و هویت گرانبها و مقدس را از بین برده است و اگر اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام نبود، معلوم نبود چه چیزی رقت بار است. وضعیتی که امروز بشریت با آن مواجه خواهد شد، اسلام هویت زن است، به او باز می گردد و بشریت با مقام والای حضرت زهرا علیهاالسلام تعریف کرده است.

حجت الاسلام امامی ادامه می دهد: زن در شرقی ترین تعریف، عنصری در حاشیه و بدون نقش در تاریخ سازی است. و در غربی ترین تعریف موجودی که جنسیتش بر انسانیت سایه افکنده و ابزاری جنسی برای مردم و در خدمت سرمایه داری جدید معرفی می شود. شیرزن انقلاب و دفاع مقدس نشان می دهد که الگوی سوم «زن نه شرقی نه غربی» است. زنان مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را در برابر زنان جهان گشودند و ثابت کردند که می توان زن بود، مقدس بود، پوشیده و محترم بود و در عین حال در متن و مرکز قرار گرفت. . شما می توانید قلعه خانوادگی را تمیز نگه دارید و در عرصه سیاسی و اجتماعی قلعه جدیدی ایجاد کنید و فتوحات بزرگی به ارمغان بیاورید.

وی تصریح کرد: در مشکل حجاب در دوره پهلوی یکی از مهمترین عوامل حجاب یابی و رفع حجاب از سر زنان بازکردن پای نظام سرمایه داری به دولت و تبدیل زنان به برده است. و کالاها، و در این موضوع بریتانیا و آمریکا در این بین قرار دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به زنان تأثیرگذار در اسلام گفت: زنان تأثیرگذار در اسلام نه تنها افراد معصوم و اهل بیت هستند، بلکه زنانی مانند سوده حمدانی از ائمه شیعه و قلوب آنان هستند. پیامبر در جنگ صفین برای تشویق سربازان و فرزندانش به خواندن شعر حماسی و این امر معاویه را عصبانی کرد.

وی تاکید کرد: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی قابل انکار نیست، زنانی که از ابتدای جنگ در تربیت فرزندان متدین برای کشور خود نقش داشته اند. زنانی چون مرضیه حدیدچی (طاهره دباغ) از مشهورترین زنان انقلاب اسلامی و پیروزی آن و از یاران امام خمینی (ره) بودند.

حجت الاسلام امامی افزود: در سنت «اخترالخیر در زن» به دلیل عظمت و جایگاه زن در جامعه و تمدن اسلامی و اکنون غرب، بزرگترین فضیلت در زنان است. و نظام استکباری و سرمایه داری بر زنان اسلامی خشمگین است چرا که با ورود به میدان و جامعه عرصه را بر جولان غربی تنگ کرده و تمدن غرب را زیر سوال برده اند.

دکمه بازگشت به بالا