تلاش والیبال نشسته زنان برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی جهان

مربی تیم والیبال نشسته بانوان گفت: حتی اگر نتوانیم در مسابقات جهانی بوسنی جایگاهی کسب کنیم، سعی می کنیم رتبه خود را ارتقا دهیم.

به گزارش میجیک، مریم ایرانمنش درباره آخرین وضعیت بانوان والیبال نشسته برای حضور در مسابقات جهانی بوسنی اظهار کرد: ۱۳ مرحله تمرین برای آماده سازی تیم بانوان در نظر گرفته شده است. 10 نوامبر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان.

وی گفت: دختران والیبال نشسته علیرغم اینکه 4 سال از میادین بین المللی دور بودند اما به نظر می رسد در تمرینات بسیار موفق بوده و از نظر روحی، فنی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم یک بازی زیبا ببینم و مورد قبول بانوان در بی بوسنی باشم.

مربی تیم والیبال نشسته بانوان در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سکو چیست؟ وی خاطرنشان کرد: رسیدن به سکو دور از دسترس است اما تلاش می کنیم رتبه خود را به رتبه پنجم ارتقا دهیم و سپس برای بازی های پاراآسیایی چین آماده شویم تا بتوانیم یک فینال خوب و دیدنی با چین و کسب سهمیه داشته باشیم. برای بازی های پارالمپیک پاریس در این بازی.” برای رساندن

ایرانمنش در خصوص حریفان ایران در مسابقات جهانی افزود: این مسابقات در دسته بانوان با حضور 13 تیم برگزار می شود و ایران در مراحل اولیه با کانادا، آمریکا و اسلوونی هم گروه است. امیدواریم بتوانیم با نتیجه خوب و قابل قبولی به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که عدم حضور ایران در بازی های تدارکاتی بین المللی چه تاثیری بر عملکرد تیم کشورمان در مسابقات جهانی خواهد داشت، تصریح کرد: در این رقابت ها با تیم هایی مانند برزیل، ایتالیا، کانادا، آمریکا رقابت خواهیم کرد. ، بیشترین بازی ها را در پارالمپیک شرکت کرده اند و مرتباً در مسابقات برون مرزی شرکت می کنند که تیم ما بعد از 4 سال به مسابقات می آید و برخی از بازیکنان اولین تجربه بین المللی خود را دارند. این مشکل قطعا تاثیری روی عملکرد نخواهد داشت.

ایرانمنش در پایان گفت: امیدوارم بانوان والیبال نشسته در مسابقات پرانرژی به نظر برسند و بازی ها برای چین پاراآسیایی مفید باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا