بیش از ۶ هزار تعاونی زنان در کشور فعال است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حامد ویسکرمی سرپرست معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشارکت زنان در بخش تعاون مطلوب است و حدود ۲۲ درصد از کل اعضای تعاونی ها در بخش تعاون فعال هستند. کشور. یک زن است

ویسکرمی با بیان اینکه در دولت سیزدهم شاهد رشد 9.5 درصدی تعاونی های زنان بوده ایم، افزود: بر اساس اطلاعات آماری ثبت شده در سامانه جامع و هوشمند تعاون بیش از 6780 شرکت تعاونی زنان با بیش از 63 هزار عضو وجود دارد. فعال در کشور ایجاد مکان امن در فضای کسب و کار برای زنان، کمک به بهبود معیشت خانواده و ارتقای سطح رفاه جامعه از طریق تعاونی های زنان، الگویی موفق برای افزایش مشارکت در فعالیت های اقتصادی مولد است.

معاون امور تعاون افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند با کمک توانمندی های علمی و پژوهشی محققان بر اساس ظرفیت ها و دانش بومی موجود، مزیت رقابتی برای خود و سایر صنایع کسب کنند. فناور ایجاد یک محور و در نهایت منجر به توسعه اقتصاد دانش بنیان.

ویسکرمی اهمیت تامین مالی شرکت ها بر اساس دانش و ارائه بسته های تشویقی و رفع مشکلات سیستم های مالیاتی، بانکی و بیمه ای را از عوامل رشد و شکوفایی می داند.

دکمه بازگشت به بالا