بیشتر تیم‌ها از داور کم‌تجربه ضربه خوردند/ فوتبال بانوان حمایت نمی‌شود

بانوان | فوتبال

میجیک/اصفهان بازیکنان سابق تیم ملی و باشگاه بانوان سپاهان و ذوب آهن دلیل اصلی مشکلات فوتبال بانوان را عدم حمایت و عدم حمایت از بانوان دانستند و گفتند: متاسفانه از فوتبال بانوان حمایت نمی شود.

صفورا جعفری هافبک فوتبال بانوان فسا که سابقه حضور در تیم بزرگ اصفهان (ذوب آهن و سپاهان) و کسب 2 عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، گفت: لیگ امسال بسیار جذاب است و سطح مسابقات نزدیک است. . برخلاف سال‌های گذشته که چند هفته پیش تکلیف و مکان‌های تیم مشخص بود، برنده تا آخر مشخص نشد. او روی تیم های انتهای جدول هم حساسیت های خاص خودش را دارد.

وی در خصوص داوران نیز افزود: متاسفانه یکی از مشکلات لیگ امسال استفاده از داوران کم تجربه است و تیم های زیادی متضرر شده و با امتیاز مشکل دارند.

بازیکن تیم فوتبال نماینده البرز درباره جایگاه فوتبال بانوان توضیح می دهد: فوتبال بانوان سرشار از استعداد است و استعدادهای خوبی در مسابقات لیگ به چشم می خورد. همچنین نونهالان و نوجوانان ما در مسابقات آسیایی به مقام قهرمانی رسیده اند و این نشان از استعداد خوب در فوتبال بانوان دارد.

جعفری عدم حمایت و عدم حمایت از فوتبال بانوان را عامل اصلی مشکلات فوتبال بانوان می داند و هشدار می دهد: در صورت امکان پوشش خبری و پخش بازی های بانوان قطعا اسپانسرها ظاهر می شوند و بسیاری از مشکلات فوتبال بانوان برطرف می شود. حل کرد.

وی ادامه داد: فوتبال بانوان با برگزاری بازی های آسیایی نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته است و اگر تیم لیگ مردان در رده بانوان تیم داشته باشد شاهد کشف استعداد و بازی جذاب حتی در آسیا خواهیم بود.

این فوتبالیست ایرانی هشدار می دهد: متاسفانه از فوتبال بانوان حمایت نمی شود، می بینیم که تیم های حاضر در لیگ زمین تمرین ندارند و تنها چند استان حاضر به میزبانی از تیم ها هستند.

جعفری در خاتمه ابراز امیدواری کرد مسئولین و رسانه های محترم نگاه ویژه ای به فوتبال بانوان داشته باشند و با جذب اسپانسر و حمایت از بانوان ایرانی شاهد لیگی پویا و جذاب باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا