بورس به مقاومت خورد؟ – میجیک

در ادامه روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری و نزدیک شدن به محدوده مقاومتی، امروز شاخص کل با 3171 واحد کاهش به رقم 2158 هزار واحد رسید.

به گزارش میجیک، بورس تهران امروز 3173 واحد کاهش را تجربه کرد و شاخص کل به رقم 2 میلیون و 158 هزار و 92 واحد رسید. بازار سرمایه از ابتدای هفته جاری هر روز با افت و رشد جزئی مواجه بوده است.

همین شاخص کل هم اکنون تنها با هفت واحد کاهش به عدد 752 هزار و 111 واحد رسیده است.

روز چهارشنبه 355 هزار و 282 معامله به ارزش 5207 میلیارد تومان در بازار سرمایه انجام شد.

آیا بورس با مقاومت مواجه می شود؟

نقشه بورس – چهارشنبه 22 دی 1402

شپنا، شتران، کچاد، شبندر و خودرو هر کدام بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص دارند و از سوی دیگر، وبلمت و رانفور بیشترین تاثیر مثبت را دارند. همچنین حفارس، خگستر، ذوب، واحد و خودرو نیز از جمله نمادهای پرمعامله هستند.

ارز ایران نیز امروز با 10 واحد کاهش به 26 هزار و 255 واحد رسید.

بیش از 248 هزار معامله به ارزش 5591 میلیارد تومان در فرابورس انجام شد. انتخاب، وسپهر، خاور، کرمان و مادیرا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس دارند.

نمادهای کرومیت، کرمان، کمرجان، سمگا و فسبا نیز از جمله نمادهای پرمعامله فرابورس هستند.

پس از رشدی که از روز یکشنبه دو هفته پیش آغاز شد، بازار سرمایه از چهارشنبه گذشته روندی خطی و باثباتی را در پیش گرفت.

برخی تحلیلگران می گویند که بازار با نزدیک شدن به مقاومت دو میلیون و 150 هزار واحدی با فشار فروش مواجه شده است و ممکن است مدتی در این محدوده یا حتی کمتر باشد. از سوی دیگر برخی معتقد به حمایت مطمئن دو میلیون واحدی می گویند بازار فنی و بدون هیجان است و روند صعودی خود را ادامه می دهد. بازار سهام از تورم جان سالم به در برده است و در حال حاضر اکثر سهام در سطح قیمتی هستند و تمایل به صعود دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا