بورس به مقاومت خورد؟ – میجیک

در ادامه روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری و نزدیک شدن به محدوده مقاومتی، امروز شاخص کل با 3171 واحد کاهش به رقم 2158 هزار واحد رسید.

آیا بورس با مقاومت مواجه می شود؟

به گزارش میجیک، بورس تهران امروز 3173 واحد کاهش را تجربه کرد و شاخص کل به رقم 2 میلیون و 158 هزار و 92 واحد رسید. بازار سرمایه از ابتدای هفته جاری هر روز با افت و رشد جزئی مواجه بوده است.

همین شاخص کل هم اکنون تنها با هفت واحد کاهش به عدد 752 هزار و 111 واحد رسیده است.

روز چهارشنبه 355 هزار و 282 معامله به ارزش 5207 میلیارد تومان در بازار سرمایه انجام شد.

آیا بورس با مقاومت مواجه می شود؟

نقشه بورس – چهارشنبه 22 دی 1402

شپنا، شتران، کچاد، شبندر و خودرو هر کدام بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص دارند و از سوی دیگر، وبلمت و رانفور بیشترین تاثیر مثبت را دارند. همچنین حفارس، خگستر، ذوب، واحد و خودرو نیز از جمله نمادهای پرمعامله هستند.

ارز ایران نیز امروز با 10 واحد کاهش به 26 هزار و 255 واحد رسید.

بیش از 248 هزار معامله به ارزش 5591 میلیارد تومان در فرابورس انجام شد. انتخاب، وسپهر، خاور، کرمان و مادیرا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس دارند.

نمادهای کرومیت، کرمان، کمرجان، سمگا و فسبا نیز از جمله نمادهای پرمعامله فرابورس هستند.

پس از رشدی که از روز یکشنبه دو هفته پیش آغاز شد، بازار سرمایه از چهارشنبه گذشته روندی خطی و باثباتی را در پیش گرفت.

برخی تحلیلگران می گویند که بازار با نزدیک شدن به مقاومت دو میلیون و 150 هزار واحدی با فشار فروش مواجه شده است و ممکن است مدتی در این محدوده یا حتی کمتر باشد. از سوی دیگر برخی معتقد به حمایت مطمئن دو میلیون واحدی می گویند بازار فنی و بدون هیجان است و روند صعودی خود را ادامه می دهد. بازار سهام از تورم جان سالم به در برده است و در حال حاضر اکثر سهام در سطح قیمتی هستند و تمایل به صعود دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا