برگزاری رویداد خانواده و فرهنگ عامه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه روزهای گذشته مربوط به ایام خانواده است، اظهار داشت: این روزهای گذشته به مناسبت ایام خانواده است. اعلام: باشد که این روز ما را به یک خانواده اسلامی ایرانی متعادل و مطلوب برساند

وی افزود: بر این اساس رئیس جمهور پیام داد که حمایت دستگاه اجرایی از قوانینی که شامل مسائل خانواده می شود با همکاری جامعه و نهادها انجام شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه به مناسبت های خانوادگی و فرهنگ عامه اشاره کرد و بیان کرد: برنامه های بزرگی در این زمینه داریم و در 9 گروه برگزار می شود و به نیازهای خانواده ها می پردازد.

خزعلی بیان کرد: کارگروه ایده مردم در حوزه خانواده و فرهنگ را دارد و ما زمینه ترویج تمدن را از هزاران سال پیش داریم و بسیاری از این معضلات از جمله بازی ها و آداب و رسوم محلی مربوط به محیط زیست و رها نشدن و… به فراموشی سپرده شده است و امروز به این معضل رسیدگی می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد برای ارتقای فرهنگ عمومی است، افزود: 9 این گروه افراد متخصص ارتباطات و نیروهای مردمی کشور را در قالب شبکه گرد هم می آورند. حمل و استعداد و خلاقیت شناسایی می شود و از بهترین ها برای ترویج فرهنگ استفاده می شود.

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در این مراسم نیز برنامه های جنبی در قالب آموزشی، رسانه ای و… برگزار می شود و همچنین معتقدیم این رویداد در سطح بین المللی برگزار می شود. بین المللی نیز برگزار شد.

خزعلی گفت: در این مراسم نمونه ای از خانواده ایرانی اسلامی که در دنیا مورد توجه است به نمایش گذاشته می شود، این الگو سومین الگو است و ضمن استفاده از سنت، همین خانواده را با مدرنیته و پیشرفت حفظ می کنند.

دکمه بازگشت به بالا