برد دختران هندبال ایران مقابل هنگ‌کنگ/ مصاف با قزاقستان برای سهمیه جهانی

قزاقستان

تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل هنگ کنگ به برتری رسید.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران امروز جمعه 25 تیرماه در چارچوب رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به مصاف هنگ کنگ می رود. شاگردان اکبرآبادی در این دیدار با نتیجه 45 بر 16 مقابل هنگ کنگ پیروز شدند.

قزاقستان که امروز مقابل ازبکستان با نتیجه 34 بر 28 به پیروزی رسید حریف بعدی ایران است. برنده بازی ایران و قزاقستان با کسب عنوان پنجمی آسیا سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست می آورد.

دیدار ایران و قزاقستان فردا شنبه 26 تیرماه از ساعت 11:30 به وقت ایران آغاز می شود.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 9 تا 18 تیرماه در هنگ کنگ برگزار می شود. در این رقابت ها تیم ها در دو گروه در مرحله مقدماتی به مصاف هم رفتند و در نهایت کره، چین تایپه، چین و ژاپن به نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه دیدارهای امروز مرحله نیمه نهایی بین تیم های کره – چین تایپه و چین – ژاپن برگزار می شود.

در آن روز، هند با برتری 51 بر 10 مقابل کویت نهم شد. هند در رتبه نهم و کویت دهم در آخرین رده بندی قرار دارند.

5 تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی مقدونیه شمالی راه خواهند یافت. تیم ملی دختران ایران در مسابقات قبلی به مقام دومی دست یافت و به مسابقات جهانی راه یافت.

فاطمه مرحیس، الناز یارمحمد توسکی، مائده اشاک، آرزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاهواییسی، نسترن فراهانی، راحله اعتمادی پور، الهه نیکان، زهرا شعبانی کهبنانی 17 بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

مریم رضائیان سوپروایزر، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری مربیان فنی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان کادرفنی فیزیوتراپیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا