برخی می‌خواهند زنان مانند مردان شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه آموزش و پرورش و بچه داشتن هیچ تعارضی بین آنها وجود ندارد، می گویند: شما می توانید همزمان به عنوان مادر، درس و کار خود را مدیریت کنید.

وی با ذکر خاطراتی از امام خمینی (ره) گفت: روزی به دعوت همسر امام (ره) در منزل ایشان بودم. از امامی که بعد از نماز روی حصیر نشسته بود پرسیدم ما زنان برای احترام به انقلاب چه کنیم؟ مردم می گویند اگر دو فرزند داشته باشی به دینت عمل کرده ای.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: تربیت فرزند نه تنها شیرینی زندگی و معنای زندگی است، بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب جلوه ای از حق حیات بخشیدن به زنان است. منظور از برگ و میوه، معنای رشد، کمال، معنای بودن و شدن، همه اینها در تربیت فرزند است و اولین شرط فرزند داشتن ایمان به خداست.

خزعلی با اشاره به اینکه نباید همه وظایف زن را منحصر به تربیت فرزند بدانیم، گفت: این بدان معنا نیست که همه وظایف زن در بچه داشتن می دانم اما باید توجه داشته باشیم که یکی از مزایای منحصر به فرد آن است. برخی از مردم می خواهند زنان مانند مردان باشند، اما ما زن بودن را دوست داریم و می خواهیم قدردان مزایایی باشیم که خداوند در خلقت زنان به ما داده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان به معنایمعشوقه با اينكهو معلم شد و شخصی از دامان او برخاست. این مزیت را نباید نادیده گرفت. ما زنان باید این قلعه را حفظ کنیم و به آن احترام بگذاریم.

دکمه بازگشت به بالا