بحث و تبادل‌نظر درباره برخی محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور

بودجه کشور

نود و یکمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا چند محور اصلاح سند ساختار بودجه کشور را بررسی کردند.

به گزارش میجیک، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که با حضور سران قوا برگزار شد، برخی از ابعاد اصلاح سند ساختار بودجه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نحوه تغییر سقف بودجه عمومی، میزان اختیارات برنامه و سازمان بودجه در تخصیص و چارچوب تعامل وزارت نفت با شرکت ملی نفت ایران و صندوق توسعه ملی از محورهای مورد بحث در این جلسه است.

رئیس جمهور در این دیدار همچنین رفتار دولت سوئد در قبال جنایت توهین به انجیل مسلمانان را که مورد احترام و احترام همه پیروان دین الهی است، محکوم کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند، این واقعه توطئه‌آمیز و حادثه‌ای خطرناک است و حمایت دولت سوئد از این اقدام جنایتکارانه، اتخاذ نظام جنگی جهان اسلام تلقی می‌شود.

رئیسی با اشاره به پایان ماموریت مشترک سفرای ایران و سوئد در دو کشور و دستور وزارت امور خارجه مبنی بر ممنوعیت تبادل سفیران جدید، گفت: انتشار بیانیه ای در محکومیت اهانت دولت سوئد به قرآن کریم کافی نیست و این دولت باید عاملان این جنایت را به انصاف بکشاند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا