با آشوبگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کنید

درخواست 1700 دانشجو از دادگاه و نیروهای مسلح.

نظم و امنیت

1700 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در اطلاعیه ای از دادگاه خواستار برخورد با اغتشاش گران و اخلال در نظم و امنیت شدند.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، پس از حادثه تروریستی اصفهان و ایذه و شهادت دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای مشهد توسط اغتشاشگران تروریستی، 1700 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور کشور. در جشن بسیج پکان و گرامیداشت تشکیل جنبش دانشجویی بیانیه ای به شرح ذیل بیان کرد:

و آنها را هر جا یافتید بکشید و از جاهایی که شما را بیرون می کنند بیرون کنید و ارتداد از کشتن بدتر است. “191 بقره”

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد این بودیم که حقوق روشن ملت ایران، حق اعتراض قانونی، توسط دشمنان از مسیر درست منحرف شده و به محل سوء استفاده و مانور جولان معاند، تروریست های تکفیری تبدیل شده است. . و مخالفان رژیم

نیروهای مسلح ایران اسلامی در ابتدا به درستی به این نتیجه رسیدند که با صبر و بصیرت انقلابی این اوباش را مدیریت خواهند کرد، اما هرچه پیش رفتیم شاهد بودیم که همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جنگ مشترکی را آغاز کردند. دولت تمام عیار مانند جنگ حزبی و مانند گرگ.

اکنون دست دشمن در این حوادث اخیر به خوبی نمایان است که چرا باید شاهد برهم زدن نظم عمومی و خیل عظیم جوانان، کودکان، زنان و مردم ایرانی، تخریب کسب و کار مردم و تخریب اماکن مقدسه توسط عده ای باشیم. جمعیت؟

سوال این است که تا کی باید با استخوان در گلو و خار در چشم بنشینیم و نظاره گر کودکان و زنان و ایرانیان شاهچراغ و ایذه و اصفهان و مشهد باشیم که به هوس عده ای وحشی آماج قتل های ناجوانمردانه می شوند. کی خودش رو میفروشه یا عده ای اراذل و اوباش با انواع سلاح های سرد و گرم در خیابان ها راه می روند و به ریشه های انقلاب حمله می کنند و جان و مال و ناموس ایران را مورد حمله قرار می دهند؟

ما به تعداد 1700 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و رئیس محترم دادگستری تقاضای پایان تسامح انقلابی را داریم. و در مقابل فتنه گران و برهم زدن نظم و امنیت انقلابی و قاطعانه درس عبرتی باشد برای هر منافقی که به کشور خیانت می کند و می خواهد دوباره امنیت مردم ایران را به خطر بیندازد و ما نیز به عنوان سربازانی اعلام می کنیم که سرپوش گذاشتند و جانشان را در ولایت نثار کردند، ما در این راه از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم و به دشمن هم بفهمانیم که همانطور که امام خمینی (ره) بزرگ ما فرمودند: اگر خدا نگذارد خطری متوجه جمهوری اسلامی شویم. دست همه را قطع کن

اما خطاب به کسانی است که بی صدا در آتش حوادث آخر نفس می کشند، اگر زبان باز نکنید و از نظام اسلامی دفاع نکنید، پس کی سرمایه اجتماعی را برای نظام خرج می کنید و پشتیبان رهبری خواهید بود. ?

و به علمای عالی ترین اعلام و مرجع شیعه، ما شاگردان و مراجع تقلید و سربازان کوچک شما، به چشمان رهبر عزیزمان نگاه نکنیم و دست بر قبضه شمشیر آماده نگذاریم و از شما بخواهیم. وارثان علم نبوی و فقه، مجاهدان جعفری (علیه السلام)، مانند گذشته عمل کردند و این بار با قدرتی بیشتر از گذشته، وارد میدان جهاد شدند و مردم را به بدی و جنایت آگاه کردند. دشمنان با بیانات روشنگرانه و ضروری، تا فضای غبارآلود تحریک از بین برود، زیرا وجود شما ستون خیمه ولایت و مایه عزت و اقتدار و حیثیت و شکوه اسلام است و آن اسلام است. سیستم.

در پایان خطاب به امام مسلمین، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای، مفتخریم که از طرف دانشگاهی که امنیت و ارتقای نظام اسلامی را در زمان ما تامین کرده است، با ایشان صحبت کنیم. روز دو شهید دانش آموز بسیجی کفن طلا. ما 1700 نفر از انقلاب اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای همه برای شما حسین زینال زاده و دانیال رضازاده هستیم و مقداد و ابوزروار چشم چشم و دست شماست. بر قبضه شمشیر، گوش به فرمان تو هستیم و اگر فرمان دادی، دست از تحصیل و تحصیل بردار و بمیری و با کفن وارد میدان شوی.

رحمت و برکات خداوند همیشه شامل حال شما باشد

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا