باید داربی‌بازها در میدان باشند/ شرایط سرخابی‌ها برابر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امیدوار است آبی پوشان در دربی پایتخت 99 عملکرد خوبی داشته باشند.

افشین حاجی پور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با میجیک، درباره شرایط آبی پوشان قبل از دربی پایتخت 99 اظهار کرد: استقلال چند بازیکن دارد که می توانند به تیم ملی کمک کنند اما این بازیکنان نمی توانند. برای تیم ملی ساخته شد و این باعث ماندن در استقلال شد. دربی قرار بود قبل از بازی جام جهانی برگزار شود اما این بازی به بعد از جام جهانی موکول شد. استقلال وضعیت خوبی دارد اما تنها مشکلی که در حال حاضر همه را عصبانی کرده مشکلات مالی است که گریبان باشگاه را گرفته است.

وی افزود: فتح الله زاده از نظر مدیریتی پدر معنوی باشگاه استقلال است و وضعیت باشگاه استقلال را بهتر از دیگران می داند. او همیشه شرایط را می دانست و می دانست از کجا می آید. امیدوارم وضعیت باشگاه بهتر شود تا تیم برای دربی پایتخت آماده شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی پایتخت و شرایط آبی ها می گوید: دربی پایتخت یک دربی 6 امتیازی است و امیدوارم هواداران شاهد بازی خوبی باشند. استقلال روال خوبی داشت و اکثر بازی ها را برد و احتمال داشت دربی قبل از جام جهانی برگزار شود اما با توجه به شرایطی که پیش آمد این بازی بعد از جام جهانی برگزار شد.

حاجی پور افزود: این شرایط برای 2 تیم یکسان است و این تعطیلات برای همه تیم ها است. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و این را به فال نیک می گیریم. به نظر من ملی پوشان استقلال در شرایط خوبی هستند و عملکرد خوبی در جام جهانی داشته اند. همه جمع شده بودند تا شاهد دربی بزرگ باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با توجه به روند بازی خود می تواند از عنوان قهرمانی لیگ برتر دفاع کند؟ وی گفت: استقلال مدافع عنوان قهرمانی است و پیشرفت این تیم قبل از جام جهانی نوید داده شده است. هنوز امید به استقلال وجود دارد و این تیم توانایی دفاع از عنوان خود را دارد.

وی افزود: داربی پایتخت برای استقلال 6 امتیاز دارد. ساپینتو هنوز تجربه داربی را ندارد و از یک نفر با تجربه می خواهم که تجربه و حساسیت داربی را به این مربی منتقل کند. بازیکنان داربی باید در زمین حضور داشته باشند. داربی پایتخت با همه بازی های دیگر فرق دارد و امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا استقلال بتواند در این بازی پیروز شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا