بانوان فاطمی پشتیبان رزمندگان دفاع مقدس بودند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قدس

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری پیش از ظهر جمعه در مراسم آئینی بانوان فاطمی «بانوان عصر ظهور» و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در مصلی بیت المقدس اراک گفت: زن و مرد در پیمودن راه کمال و رسیدن به قله کمال انسانی برابرند و زن می تواند بندگان خدا و مانند حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.س)خدیجه و هاجر را باید الگو و اسوه برای دنیا دانست.

وی افزود: ولادت حضرت فاطمه (س)س) این نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود و زندگی بشر را تغییر داد و نگاه مردم را به زن تغییر داد، همچنین شخصیت زن را به عنوان همسر و مادر معرفی کرد تا زنان بتوانند نقش خود را ایفا کنند. از جایگزین و کانونی آرام برای خانواده به فرموده رهبر معظم انقلاب داشته باشید.

واحد شبیری وی بیان کرد: زنان فاطمی در دوران جنگ هشت سال پشتیبان سربازان بودند و همسران و فرزندان خود را برای دفاع از جان و ناموس مردم و دفاع از مرزهای کشور به میدان جنگ فرستادند و برای دفاع از انقلاب جان خود را فدا کردند. حرمت ولایت و امامت. .

اساتید دانشکده ها و دانشگاه ها گفتند: حضرت فاطمه زهرا (س)س) او الگوی عبادت و اولین و آخرین زن زنان جهان است و ما می توانیم با گام برداشتن در راه نماز، عبادت، زندگی فردی، قناعت، فداکاری و کمک به فقرا و نیازمندان به این الگو نزدیک شویم.

دکمه بازگشت به بالا