بانوان در جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه نقش مؤثری دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرزاد پیشکاری صبح یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با هدف تجلیل از جایگاه زن و روز مادر که با حضور دکتر خلج مشاور وزیر امور زنان و خانواده وزارت خانه برگزار شد، اظهار داشت: سلامتی. کارگران گفت: بانوان ما در عرصه های مختلف کشور به ویژه در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… ستاره های درخشانی هستند.

وی بر نقش زنان در اقتدار خانواده تاکید کرد و افزود: امروز در ایران اسلامی زنان نقش مهم و مهمی را در همه عرصه ها ایفا می کنند و اکثر خدمات در کشور توسط زنان اداره می شود.

پیشکاری با اشاره به نقش زنان ایرانی در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: علاوه بر این فعالیت ها، زنان جامعه ما در تربیت فرزندان و تربیت فرزندان صالح تلاش و کوشش مضاعفی دارند و همین امر رمز موفقیت و موفقیت شده است. امنیت جامعه اسلامی در برابر کسانی که دوست ندارند.

وی ادامه داد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مشکلات، مشکلات و آینده کشور ایجاب می کند که بانوان آگاهانه در مسیر جهاد امید و جهاد تبیین گام بردارند و اگر همه شاهد رشد جایگاه باشند. از زنان، آنها می توانند نقشی کنار هم، بلکه جلوتر از او ایفا کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: اگر بخواهیم به تمدن نوین اسلامی دست یابیم مهم ترین وظیفه بر عهده خانواده است و زنان بالاترین وظیفه را دارند.

من باید بگویم؛ مشاور امور زنان و خانواده وزیر کار در این نشست ویدئو کنفرانس از زحمات مدیرکل کار کردستان و اقدامات این اداره کل در حوزه زنان و خانواده قدردانی کرد.

دکمه بازگشت به بالا