بازگشت ساره جوانمردی به تیم ملی از هانگژو

سرمربی تیم ملی تیراندازی از بازگشت سارا جوانمردی به تیراندازی و حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد.

پس از انتخاب ساره جوانمردی از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان پرچمدار ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین، حسین امیری در گفت وگو با میجیک، از آخرین وضعیت این تیرانداز برای حضور در بازی های پاراآسیایی گفت. . در هانگژو چین: جوانمردی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک نیز به عنوان پرچمدار بازی های پاراآسیایی هانگژو چین انتخاب شده بود در این رقابت ها شرکت خواهد کرد. او به تازگی زایمان کرده است و فکر می کنم بعد از یک ماه تعطیلی بتواند تمرینات خود را شروع کند.

وی افزود: نایت اسطوره تیراندازی است و قطعا زمان کافی برای تمرین و آمادگی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خواهد داشت.

امیری در پاسخ به این سوال که چقدر توقع مدال آوری در بازی ها را دارید؟ وی گفت: انتظار نداشتیم سارا در بازی های پاراآسیایی هانگجو مدال بگیرد اما معتقدم با همین شرایط می تواند در هانگژو افتخارآفرینی کند.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی در خصوص تعداد ورزشکاران اعزامی به هانگزو گفت: سارا جوانمردی، نسرین شاهی، فیضه احمدی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی و محمدرضا میرشفیعی تیراندازان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هستند و من انتظار دارم. . ما بهترین عملکرد را در این زمان از بازی خواهیم داشت.

وی در پایان کارنامه تیراندازان در اردوی آماده سازی را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: اردوی آماده سازی تیراندازان اعزامی به هانگژو از سوم تیرماه در سالن تیراندازی آزادی و اردوی تیم ملی فدراسیون برگزار شد و این اردو تا پایان سال ادامه داشت. 4 آگوست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا