بازگشت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان

نرخ ارزهای مختلف در هفته گذشته روند نسبتاً ثابتی را تجربه کرد و البته نوسانات قیمت دلار، یورو و سایر ارزها در بازار آزاد (غیررسمی) و مراکز مبادلاتی روند نزولی دارد.

به گزارش میجیک، امروز شنبه (26 تیرماه) بازار ارز با قیمت های نسبتاً ثابتی نسبت به آخرین ساعات معاملات روز پنجشنبه هفته گذشته (24 تیرماه) شروع به کار کرد اما این روند تا دیروز با ثبات و البته با نوسانات اندک اما همراه بود. به کاهش ادامه دهد.

به عنوان مثال، هر دلار آمریکا روز شنبه هفته جاری (۲۶ تیرماه) در بازار آزاد (غیررسمی) به ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، اما همین میزان تا روز یکشنبه چندین صد تومان در نوسان بود. دوشنبه این هفته چند صد تومان کاهش یافت. همین روند قیمتی تا آخرین روز هفته جاری (پنجشنبه 31 تیر) ادامه داشت و دلار در نهایت با کاهش بیش از هزار تومانی، هفته را به 49 هزار و 400 تومان پایان داد.

البته قیمت دلار به صورت قبض و حواله روند باثبات تری دارد و در نهایت چند تومان نوسان می کند. بنابراین روز شنبه 26 تیرماه قیمت 41 هزار و 259 تومان و 37 هزار و 509 تومان بود و دیروز به 37 هزار و 507 تومان رسید.

یورو در اولین روز هفته جاری حدود 55 هزار تومان معامله شد، اما پس از دو روز یعنی روز دوشنبه با افت 600 تومانی نرخ 54 هزار و 600 تومان فروخته شد و در نهایت همچنان در همان نرخ باقی ماند. یکسان. حدود قیمت.

در عین حال، سطح اسکناس و حواله یورو در مراکز مبادلات ارزی و طلا از 45 هزار و 229 تومان و 41 هزار و 116 تومان به 45 هزار و 888 تومان و 41 هزار و 716 تومان افزایش یافت.

درهم و سایر ارزها نیز پس از دلار و یورو روند قیمتی کم نوسانی را در بازار تجربه کردند و از ثبات نسبی برخوردار بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا