امیدوارم جام جهانی روی فوتبالیست هایمان تاثیر بگذارد/قدردان زحمات تاج و کادر فنی هستیم

به گزارش شفاف، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره اظهارات مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه نمره قبولی می دهم و آیا شما هم در مورد عملکرد فوتبال همین نظر را دارید. فدراسیون با توجه به اتفاقاتی که در جام جهانی افتاد؟ گفت: من حرف تاج را نشنیدم، من معلمم. من معلم هستم، اگر می خواهید معلم محسوب شوید، الان نمرات انجام شده و شاخص ها بسیار خوب، خوب، متوسط، بد و … هستند. به عبارت دیگر، ما به دانش آموزان می گوییم که به مقیاس 5 بروید. من با نمره دادن و … موافق نیستم.

جام جهانی | فوتبال

وی افزود: از خودمان خلاص شویم، هر کاری انجام می دهیم وظیفه است. وزارت ورزش و جوانان، ارشاد، میراث فرهنگی و گردشگری، امور خارجه، اقتصاد و دارایی، وزارت راه و بسیاری از نهادهای دیگر در کشور سخت کار می کنند و من به آنها تبریک می گویم. صمیمانه و متواضعانه از همکاران خوبم در دولت و ستاد تشکیل شده به عنوان گزارشگر ارشد جام جهانی و حمایت های رئیس جمهور تشکر می کنم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اعلام کرده است که باید ظرفیت مسابقات جام جهانی را به حداکثر برسانید، حداکثر همکاری را داشته باشید و ارتباط موثر داشته باشید. واقعیت این است که چند سال دیگر باید شاهد جام جهانی بعدی که در بیخگوش ایران برگزار می شود، باشیم. ما نمی توانیم مثل جام جهانی قطر صبح به این کشور برویم و شب برگردیم. دوره بعدی نزدیک ایران برگزار میشه؟ این فرصتی است که واقعا جای تقدیر دارد و تشکر از رئیس جمهور که چند ماه پیش به ما یادآوری کردند که این ظرفیت و تعامل را درک کنیم. بخشی از همکاری های ما بعد از جام جهانی دوباره شروع می شود. هر کاری که می کند به نفع مردم و تیم ملی است. من به سهم خود از این تعامل و کار گروهی قدردانی می کنم.

سجادی گفت: در کنار این اتفاقات، چیزهای دیگری نیز وجود دارد. مثل همکاری هایی که فدراسیون فوتبال دارد و تلاش هایی که انجام می شود. با گذشت چند هفته از انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون، آیا شانس حضور در جام جهانی وجود دارد؟ اجرای یک برنامه خوب چقدر زمان می برد و جذب کادر فنی جدید چقدر زمان می برد؟ کادر فنی جدید چقدر برای همکاری با تیم ملی وقت دارد؟ اگر باید از تاج حرفی بزنم درست نیست اما به عنوان خادم ورزش و جوانان وظیفه دارم از همه همکارانم در فدراسیون فوتبال، کادر فنی و مدیریتی تشکر کنم. رئیس جمهور و هر یک از اعضای هیئت مدیره.

وی ادامه داد: آنچه می بینیم تمام تلاشش را می کند. آنچه باید برنامه ریزی می شد، تلاش و … انجام می شد، اما من نمی بینم که تاج چه گفته است. بنده ورزش و جوانان هستم، بار دیگر تاکید می کنم باید از زحمات فدراسیون فوتبال به ویژه کادر فنی تشکر کنم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن جام ملت های آسیا تصریح کرد: برای موفقیت در مسابقات باید برنامه ریزی کنیم و زمان را از دست ندهیم. از طرفی بازی های آسیایی از ورزش ملی پیشرفته تر است. امیدوارم تیم المپیک مان را خوب کنیم. همه ما منتظر ادامه لیگ برتر هستیم. امیدوارم در لیگ شاهد یک بازی خوب مثل دربی دیروز یا دیدار ملوان و سپاهان باشیم. گزارش های خوبی دریافت کردیم. جام جهانی تمام شد و شاخص های فوتبال جهان و اتفاقات آن را دیدیم.

سجادی بیان کرد: امیدوارم جام جهانی روی ورزشکاران ما تاثیر بگذارد تا روحیه فوتبال، کیفیت زمین چمن، روشنایی ورزشگاه، عملکرد تیم و داوران برای آینده فوتبال خوب باشد. امیدواریم جام جهانی بستر مناسبی برای تصمیماتی باشد که در آینده برای فوتبال، تیم ملی و کادر فنی کشور اتخاذ می شود. امیدوارم دو سال باقی مانده تا المپیک زمان خوبی برای فوتبال باشد تا شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا