امضای تفاهم‌نامه همکاری دیجی‌پی و بانک صادرات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق گزارشات تجاری خبرگزاری آنلاین، روز سه شنبه 21 دی ماه 1402 بانک صادرات و DGP در مراسم تفاهم نامه تخصیص اعتبار به استفاده کنندگان DGP وارد

در واقع این یک توافق سه جانبه بین است DGP، دیجی کالا و بانک صادرات و مطابق با این قرارداد و همکاری متقابل از این پس بانک صادرات مشمول تامین مالی خدمات وام می باشد DGP بر اساس این قرارداد کاربر قرار داده شده است DGP علاوه بر طرح های بانک ملت و بانک تجارت، می توانند بانک صادرات را به عنوان انتخاب کنند تامین کننده امور مالی خود را از DGP دریافت اعتبار خرید تا سقف 50 میلیون تومان. کاربرانی که این تسهیلات آنلاین را دریافت می کنند می توانند از 23 فروشگاه از جمله خرید کنند دیجی کالا مبلغ دریافتی را در اقساط 12 ماهه خریداری و تکمیل کنید.

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات درباره این تفاهم نامه گفت: صادرات یک بانک 80 ساله با 60 هزار کارمند، همکاری و صبر است. DGP برای درک این مشکل، این توافق انجام شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین DGP و بانک صادرات

وی ادامه داد: جایگاه یابی برند صادرات و دیجی کالا واضح است و هر دو خودشان سهم زیادی از بازار دارند. تاکنون 40 میلیون ایرانی از خدمات بانک صادرات استفاده کرده اند. من بارها تاکید کرده ام که در چند سال آینده بانکی به معنای فعلی وجود نخواهد داشت. امروزه نیز بانک ها روی موبایل مردم قرار می گیرند و جز در موارد خاص هیچکس به این بانک ها مراجعه نمی کند.

هدف شمول مالی است

هومن امینی، مدیرعامل DGP وی همچنین درباره این تفاهم نامه گفت: ما بر همکاری با بانک ها و همکاری با سازمان های مالی به عنوان یکی از اهداف مهم در DGP است. از طرفی به منظور ارائه خدمات اعتباری DGP ما از همکاری با بانک جدید استقبال می کنیم.

امینی در ادامه به موضوع رتبه بندی اعتباری و سواد مالی اشاره کرد و گفت: سواد مالی از ابتدای راه اندازی کسب و کاری مانند ما در اولویت است. در واقع لندتک ها با این هدف استقرار قرار است خدمات مالی عادلانه تری به کاربران ارائه دهند و در کل همکاری با بانک این امکان را می دهد. ما می خواهیم بانک ها ما را به عنوان بخشی از راه حل مشکلات مالی خود و شرکت هایشان ببینند فناور بیشتر باور کن

توسعه فین تک در گرو همکاری با بانک ها است

حمید محمدی مدیرعامل دیجی کالا همچنین هنگام تاکید بر همکاری با بانک ها برای توسعه کسب و کار دیجی کالا و DGPتوضیح داد: توسعه فین تک با بانک ها همکاری کرده است و اگر این تفاهم و همکاری اتفاق بیفتد، مطمئنا فین تک و لند تک توسعه بیشتری خواهند یافت و این موضوع به نفع کاربران و همه است. ذینفع این صنعت است. محمدی ادامه داد که هم بانک صادرات و هم دیجی کالا دو برند با میلیون ها کاربر وجود دارند که می توانند از این بازار برای بهره مندی از پیشرفت یکدیگر بهره ببرند.

دکمه بازگشت به بالا