الهام حسینی همچنان درگیر مصدومیت کمر/ نارضایتی سرمربی از برخی دختران وزنه‌بردار

نارضایتی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان از آخرین وضعیت الهام حسینی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و اعلام کرد: از برخی وزنه برداران راضی نیستم.

به گزارش میجیک، الهام حسینی قهرمان ملی وزنه برداری بانوان ایران که بهترین جایگاه را در بین دختران ایرانی برای رسیدن به سهمیه المپیک دارد، تنها دو شانس برای رسیدن به پاریس دارد.

حسینی با قرار گرفتن در بین 10 مرد برتر رده بندی رکورد 10 کیلوگرم اختلاف با نفر دهم دارد و قبل از اینکه بهترین وزنه بردار قاره آسیا شود دو وزنه بردار از کره جنوبی و مغولستان در اختیار دارد. او قرار است یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 وزنه بزند و گفته می شود همچنان با مصدومیت قدیمی کمرش دست و پنجه نرم می کند. در بازی های آسیایی هانگژو نیز به دلیل کمردرد مجبور به کناره گیری از حرکت دوگانه شد.

کوروش باقری در گفت وگو با میجیک، در پاسخ به این سوال که آیا الهام حسینی می تواند در یک ماه رکورد خود را برای زدن وزنه های سنگین در مسابقات قهرمانی آسیا ارتقا دهد؟ وی تایید کرد: حسینی به کمر خود آمپول زد و باید ببینیم در یک ماه باقی مانده مشکل کمر برطرف می شود و چه رکوردی گرفته می شود. به نظر می رسد او در مسابقات قهرمانی آسیا نمی تواند رکورد بالاتری از خود به جای بگذارد و باید آخرین ضربه خود را در جام جهانی تایلند بزند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر واقع بینانه نگاه کنیم آیا الهام حسینی شانسی برای کسب سهمیه المپیک دارد؟ وی توضیح داد: به الهام حسینی، ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز فرصت دادیم اما بستگی به آنها دارد که از کجا بدانند المپیک چیست و بخواهند به آنها بروند یا نه. در نهایت برای دو بازی اخیر (قهرمانی آسیا و جام جهانی تایلند) وقت داشت. وظیفه ما و فدراسیون این است که فضا را برای حضورش فراهم کنیم. شاید برخی از مردم اهمیت المپیک را درک کنند، اما برخی در رویاهای خرگوش خود هستند.

سرمربی بانوان گفت: قطعا از کمی وزنه برداری راضی نیستم و انتظار بیشتری دارم. من از او انتظار دارم تمام تلاشش را بکند، اما فکر می کنم وزنه برداری اولویت اصلی او نیست.

بیشتر بخوانید:

دختران سخت کار می کنند تا به پاریس بروند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا