افزایش تعداد ورزشکاران زن ایران در بازیهای آسیایی هانگژو

نماینده بانوان وزارت ورزش گفت: امروز برای شمشیربازی بانوان در بازی های آسیایی اوضاع خوب است و نتیجه تصمیم گیری از سوی کمیته اعلام می شود.

به گزارش میجیک، مریم کاظمی پور در حاشیه مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان گفت: امروز اتفاق خوبی در ستاد عالی رخ داد و می توانیم از حضور بانوان در بازی های آسیایی دفاع کنیم. تصمیم خوبی گرفته شده که طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی گفت: ما از آنچه در بازی های آسیایی برای بانوان خوب است دفاع می کنیم و این دفاع از عملکرد بچه هاست. در بخش بانوان علاوه بر بحث مدال آوری و پیشرفت، بر اساس عملکرد یک ماه و سال گذشته تصمیم گیری شد. جا دارد از وزارت و رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تشکر کنیم که این فرصت را به ما دادند تا تعداد ورزشکاران زن در هانگزو را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: امیدواریم به دلیل اعتمادی که جامعه و متولیان ورزش به استعدادهای ورزشی داشته اند، بدون توجه به رنگ مدال، به حقیقت پرداخته و کیفیت فنی حضور مورد توجه قرار گیرد. البته اولویت حضور فرهنگی با حجاب اسلامی در مسابقات است و پرچم هویت اسلامی بانوان را به اهتزاز در می آورد و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند تیم بانوان در رشته تیمی اعزام می شوند، گفت: در دو دسته صعود کرده ایم که با گزارش فنی و رسمی کمیته ملی المپیک به تفکیک رشته اعلام می شود. سبد ورود بانوان تا این لحظه بسته نشده است و فرصت بررسی یک یا دو رشته را در نظر می گیریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا