اعزام ۶ فرنگی‌کار شاخص ایران به تورنمنت وهبی‌امره/ سهرابی به کرواسی می‌رود

در پایان اولین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، چند بازیکن اول به همراه 6 کشتی گیر سرشناس ایرانی که از حضور در این رقابت ها معاف شده بودند راهی مسابقات وهبی امره ترکیه می شوند.

به گزارش میجیک، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می شود.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه طالب نعمت پور، حسن حسین زاده، فرزاد ایمانعلی زاده و مجید رمضانی به عنوان سرمربی تیم ملی اعضای کمیته فنی تماشاگر این مسابقات خواهند بود تا در نهایت رأی گیری شود. بازیکنان برتر و مدعیان مسابقات. ادامه حضور در چرخه انتخابی تیم ملی.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، 7 کشتی گیر از حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی معاف شدند. امین میرزازاده با کسب مدال طلای جهان در سنگین وزن و پویا دادمرز در 55، محمدرضا گرا در 67 و محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم همچنین با کسب مدال برنز جهان و مهدی محسن نژاد سهمیه المپیک 60 را برای ایران به دست آوردند. کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان. از شرکت در مسابقه معاف شدند. همچنین دانیال سهرابی مدال برنز وزن 67 کیلوگرم و امین کاویانی نژاد مدال نقره وزن 77 کیلوگرم بازی های آسیایی نتوانستند در این رقابت ها شرکت کنند.

علیرضا محمودی نایب قهرمان وزن 82 کیلوگرم جهان به دلیل تغییر وزن و حضور در وزن 87 کیلوگرم المپیک باید در این رقابت ها شرکت می کرد. همچنین ناصر علیزاده که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نشد، اگرچه در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره بازی های آسیایی دست یافت اما به دلیل نارضایتی کادر فنی از عملکرد این کشتی گیر و نیاز به حضور بیشتر. آزمون باید در مرحله اول انتخابی تیم ملی بازی کند. با این حساب رقابت او و محمدی برای کسب عنوان قهرمانی حساس خواهد بود.

در پایان این رقابت ها، کادر فنی تیم ملی در نظر دارد پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، محمدرضا گرا، امین کاویانی نژاد، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده 6 فوتبالیست ایرانی که آزاد شده اند را انتخاب کنند. در مرحله مقدماتی اول به همراه تعدادی از بازیکنان اول مسابقات شرکت کرد. انتخابی تیم ملی به مسابقات وهبی امره ترکیه می رود.

در این بین دانیال سهرابی تنها کشتی گیر است که نتوانست در مرحله نخست انتخابی تیم ملی شرکت کند که به همراه قهرمان مرحله اول انتخابی تیم ملی در مسابقات رده بندی کرواسی شرکت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا