استفاده ابزاری از زن مصداق ظلم آشکار و خلاف کرامت بانوان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حمید شهریاری شامگاه سه شنبه در نشست بانوان فرهیخته استان گلستان در سالن اجتماعات میرداماد گرگان اظهار داشت: در سال 1380 در میرداماد گرگان به عنوان یکی از بانوان فرهیخته استان گلستان در نظر گرفته شد. خواهش كردن و استفاده ابزاری از روح و جسم زنان هیچ ربطی به مقوله آزادی ندارد، بلکه مصداق بارز تجاوز و ظلم به زنان است که حتی در جامعه غربی مورد قبول زنان نیست.

دبیرکل مجمع جهانی مذاهب اسلامی گفت: جایگاه والای و والای زن در آموزه های اسلامی بسیار پیشرفته است و فرهنگ وجود ندارد، این شأن والا برای زنان در نظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب به دنبال آزادی و آزادی بی بند و بار است، افزود: برخی رویکردهای غیرانسانی مانند ازدواج زن با زن یا مرد نماد زوال اخلاق در مکتب غرب است.

وی تاکید می کند: هیچ افتخاری برای آدمی وجود ندارد که خود را محصول معرفی کند، افتخار; شأن قرآن همان است که خداوند در قرآن توصیف کرده و خداوند انسان را بهترین مخلوق معرفی کرده است.
شهریاری بیان کرد: در مقابل این مکتب اصیل اسلامی، می بینیم که در کشورهای غربی آزادی مترادف با بی حرمتی است و انتظار دارند که زن به عنوان ابزار عرضه شود.

شهریاری گفت: این همان ابزاری است که شوهر باید به پولدار بدهد و از این طریق مقداری پول اورندف خلاف کرامت انسانی و هویت خانوادگی است.

قائم مقام دبیرکل شورای جهانی اسلام و مسئول دومین اجلاس وحدت اسلامی در شمال کشور نیز گفت: این نشست با هدف استفاده از ظرفیت بانوان از نظر برآوردی برگزار شد.

محسن مسچی وی افزود: شبکه ای از بانوان در کشور که بیش از چهار هزار نفر است تشکیل شده و از ظرفیت بانوان در اجرای برنامه بهره مندیم.

دکمه بازگشت به بالا