اجازه عبور کشتی‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی را نمی‌دهیم

رژیم صهیونیستی | صهیونیست

آفتاب نیوز :

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی حوثی‌های یمن اعلام کرد که این کشور به کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی اجازه عبور از آب‌های یمن را نخواهد داد، مگر اینکه برای مردم غزه دارو و غذا بیاورند.

سریع همچنین گفت: هر کشتی که به سمت رژیم صهیونیستی برود برای ما هدف مشروع خواهد بود. به همه کشتی‌ها و شرکت‌ها هشدار می‌دهیم که از هرگونه ارتباط با بنادر اسرائیل خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم برای جلوگیری از عبور همه کشتی ها به کنترل فلسطین از همان لحظه اجرا می شود، تصریح کرد: تصمیم برای جلوگیری از ورود کشتی های خارجی به رژیم پس از آن گرفته شد که اجازه ورود کشتی های اسرائیلی را ندادیم. . دریای سرخ و عربستان

سرتیپ یحیی ساری در پایان گفت: نیروهای مسلح یمن خواستار ادامه حرکت همه کشتی‌ها به جز کشتی‌های مرتبط با اسرائیل یا تحویل کالا به بنادر اسرائیل هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعت گذشته گفت: در ساعات گذشته با تعداد زیادی پهپاد اهداف مختلفی را در داخل خاک فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد: تا زمانی که اسرائیل حمله به غزه را متوقف نکند، عملیات ادامه خواهد داشت.

یحیی سریع چند روز پیش اعلام کرد که ارتش این کشور به اهداف نظامی در فلسطین اشغالی در منطقه «ام الرشارش» (ایلات-جنوب فلسطین اشغالی) با موشک‌های بالستیک حمله کرده است.

یحیی سریع تاکید کرد: حملات ارتش یمن به اراضی اشغالی فلسطین و همچنین مسدود شدن ناوهای اسرائیلی در دریای مکران و دریای سرخ تا پایان تجاوزات به غزه ادامه خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا