آدینه پرترافیک ورزش بانوان؛ خوب برای سپاهان،بد برای ذوب‌آهن

بانوان | سپاه

میجیک/اصفهان تیم های بسکتبال، والیبال، هندبال و فوتبال دختران سپاهان و ذوب آهن در آخر هفته با ترافیک ورزشی روبرو شدند که نتیجه آن 3 برد و 2 باخت بود.

در یکی دیگر از جمعه های شلوغ ورزش بانوان، نمایندگان سپاهان و ذوب آهن در 4 زمین توپ به مصاف هم رفتند که در نهایت 3 برد و 2 باخت را به ثبت رساندند.

تیم هندبال بانوان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، تیم شهید چمران لارستان، چهارم آبان ماه در سالن سپاهان میزبانی کرد.

بخش بانوان در دور اول با نتیجه 13 بر 11 به برتری رسید. در نیمه دوم طلایی پوشان عملکرد خوبی داشت و در پایان سپاهان با نتیجه 30 بر 20 به برتری رسید.

به این ترتیب شاگردان فاطمه محمد خانی ششمین پیروزی خود در لیگ برتر هندبال را کسب کردند و با 12 امتیاز به رده چهارم صعود کردند.

در ادامه تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور، هوران در سالن یگانگی یزد مهمان بود.

به این ترتیب شاگردان فریبا صادقی همچنان بدون شکست در صدر جدول رقابت ها قرار دارند.

اما در این بین تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن که عملکرد بسیار خوبی داشته و بدون باخت به پلی آف رسیده است، در اولین بازی پلی آف اولین شکست فصل را مقابل آکادمی سحر تهران متحمل شد.

تیم والیبال بانوان ذوب آهن علاوه بر این در پایتخت در 3 ست متوالی مغلوب مهرسان تهران شد تا صعود سبزپوشان اصفهان به پلی آف کشیده شود.

مهراسان این دیدار را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 20 به پایان رساند تا ذوب آهن برای کسب سهمیه باقی مانده پلی آف در هفته های آینده به تلاش خود ادامه دهد چرا که پیکان هنوز شانس کسب سهمیه دارد و باید. ببینیم کدام یک از این دو تیم چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی خواهد بود.

تیم فوتبال زنان همچنین در هفته نهم و آخر لیگ برتر باشگاه های کشور تیم پیکان تهران در ورزشگاه مرغوبکار تهران میهمان بود که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید. هاجر دباغ کننده دو گل طلایی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا